eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
بُکاءالحسِیـن .
↻آنچہ‌امروز گذشت . . لف‌نده‌‌رفیق‌بمونۍ‌قشنگتره! وضـویـٰادِتون‌نَـرھ•• شَبِـتون‌منـوَربھ‌نـورخُـدا••¡ッ اِلتمـٰاس‌دُعـٰا!•• یـٰاعَ‌ـلۍمَـدد..••!ッ
بُکاءالحسِیـن .
#رمان #رمان_رفیق_مثل_رسول #شهید_رسول_خلیلی #پارت_پنجاه_و_چهار درختی نبود که بخوابیم چادر رو بهش ببن
اطاعت کنید،همراه باشید،خیلی مهمه،شاید آقا رسول یا آقا فرید،جایی هم ترسیده باشند یا تصمیم اشتباهی گرفته باشند؛اما این با هم بودن تونسته به چهار نفر شما کمک کنه و این توی سن و سال شما یه اتفاق خوبه.این طوری به قواعد کار گروهی عادت میکنید».آقای ساسانی از وسط‌های ستون شروع کرد به مداحی؛شعری که میخواند در مورد حرم امام رضا علیه السلام بود.کم کم همه ما شروع کردیم به همراهی.پژواک صدا،نشاط زیادی به ما داد.به ساعتم نگاه کردم،دقیقا هشت صبح بود.تقارن ساعت هشت و مداحی برای امام رضا علیه السلام از خوش سلیقگی آقای ساسانی بود و یک حس شیرینی برای من داشت.چشم هایم را بستم،برای لحظه ای دست هایم را به ضریح طلایی امام رضا علیه السلام دخیل بستم.یک درد و دل خودمانی با آقاجانم داشتم،قبل آن فرج حضرت صاحب الامر (عج)را خواستم تا دعای من بیشتر به استجابت نزدیک شود.حدود ساعت نه صبح رسیدیم به نقطه ای که مشخص شده بود.آقای فلاحیان برای ما چند دقیقه ای صحبت کردند و بعد هم صبحانه و استراحت.بعد صبحانه ذوق و شوق ما بیشتر بود.مسیر را سریع طی کردیم.قرار بود بعد از پیاده روی برویم پل بیلقان برای کار راپل و این بهترین قسمت کوهنوردی امروز بود.وقتی رسیدیم آقا مرتضی همه چیز را کامل چک کرد؛مثل همیشه کلی هم توصیه کرد.این بزرگترین حُسن آقا مرتضی بود.گاهی با روح الله که حرف می‌زدیم؛ بهم میگفت:«برای راپل خیالم راحته؛چون مربی خوبی بالای سرت بوده».
<به‌نام‌خدای‌او> معرفی میکنم 📢 📌 اینجا چنل چندتا دختر دهه هشتادی مهربون و عاشق شهادت 👀 و دوست دار اهل بیت☺️ که توی کانالش همه چیز پیدا میشه ❤️‍🔥 محفل های زیبا و رمان هایی که قراره تو کانال بزاره عالیه😍 https://eitaa.com/mashghi_ir هر کی نیاد ضرر کرده 😅😌 نذر لبخند اقامون صلوات 🫀
اگر عمر من به دردت میخورد.. همه اش سهم شما.🙂💔 اقای امام زمان..
یادمان باشد: به خاطر جونمون از عقاید و دین و اسلام و کشورمون نگذریم و مثل برادران مون تا آخرین قطره خون حتی لحظه مرگ حواسمون بهشون باشه شهادت را به بهاء میدهند نه به بهانه
گناه‌دیروز‌تو‌...!!🥀 گناه‌امروز‌من...!!💔 گناهای فردای ما...!!🥀 چہ‌خبره؟! خجالت نمیکشیم ؟؟ تا کی ؟؟ پس‌‌قلب‌امام‌‌زمان‌چی میشی💔؟! ‌پس‌تڪلیف‌چشمای زیبا‌و‌اشکای مولامون‌چی میشه...🖤! تاڪی بایدایشون‌به خاطر‌گناهای ما‌اشڪ‌بریزن...😔! هر‌وقت‌خواستےسمت‌گناه‌بری... بگوامام‌زمان‌به اندازه‌ی ڪافی وحتےٰبیشتر‌بہ‌خاطر‌گناهای افراددیگہ‌زجرمیکشہ‌ و‌اشڪ‌میریزه‌...😔! پس‌دیگہ‌من‌به اشڪای مولا‌اضافہ‌نڪنم...💔! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🥀💔.۰ محمدهادی تو راه اربعین یہ چفیہ رو سرش مینداخت تا چشماش نامحرم نبینہ ... اعتقادداشت‌ومیگفت: با نگاه بہ نامحرم ؛ راه شهادت بستہ میشہ .
بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم🫧🩵 ۞اَللّهُمَّ۞ ۞کُنْ لِوَلِیِّکَ۞ ۞الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ۞ ۞صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلی آبائِهِ۞ ۞فی هذِهِ السّاعَه وَفی کُلِّ ساعة۞ ۞وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً۞ ۞وَعَیْناً حَتّی تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ۞ ۞طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها۞ ۞طَویلا۞
بسیج‌فقط‌متعلق‌میدان‌نظامی‌نیست؛ بلکه‌برای‌همه‌میدان‌هاست. بسیج‌درهمه‌ی‌میادین‌ازجمله‌علمی ومادی‌بایدحضـورداشته‌باشد . . ! -حضـرت‌آقـا
یه عکس هم میتونه خنک باشه، هم دل بسوزونه💔:)
گـنـگ!🕶✌🏼