کاش قدرتو بیشتر بدونیم عمو محمد حسین عزیز🥺
کاش انقد غریب نبودی🥲❤️🩹
بابا ابراهیم دوم ما👩🏻🦯💔
پ.ن: نمیدونم چرا بوی شهادت عمو محمد حسین میاد🥲💔
#عمو_محمد_حسین_ما
همیشه میگفت ؛
زیباترین شهادت را میخواهم !
یک بار پرسیدم :
شهادت خودش زیباست ؛
زیباترین شهادت چگونه است ؟
در جواب گفت ؛
زیباترین شهادت این است که
جنازه ای هم از انسان باقی نماند :) . .
| - شهیدابراهیمهادی
یکی رو کرد به امام حسن وُ پرسید ؛
- عقل چیه؟!
آقا جان فرمودند :
اینکه بتوانی جُرعه جرعه
بغض و اندوهت را فرو بری و صبوری
کنی تا وقتِ اتفاقات خوب فرا برسد :)🌱