eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
WOW!!
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عشق تو از بچگی در دل من بوده و هست و خواهد بود
خیلی‌از‌مادخترا همیشه‌میگیم‌کاش‌پسرمیشدیم.. که‌میتونستیم‌مدافع‌حرم‌بشیم‌، میتونستیم‌خیلی‌کاراروانجام‌بدیم میتونستیم‌بجنگیم.. ولی‌یه‌صحبتی‌دارم:] ماپسرنشدیم‌که‌مدافع‌حرم‌بشیم‌، امادخترشدیم که‌مدافع‌ " چ‌ـٰادُر " بشیم :)! ماهمین‌الانشم‌تومیدون‌نبردیم؛ جنگیدن‌که‌فقط باتیروتفنگ‌نیست همین‌که‌توی‌این‌بازاردین‌فروشی‌ وبدحجابی ، باحجاب‌باشی خودش‌یک‌جھاده :)! شهیدشدن‌که‌فقط‌با خمپاره،مین‌وتیرنیست!" زمانی‌که‌دلت‌ازطعنه‌وپوزخنده‌های‌ به‌ظاهرروشن‌فکرهامیشکنه‌،‌شهیدمیشی! وخون‌،همون‌اشڪیہ‌ که‌ازچشمات‌جاری‌میشه .. پس‌هیچ‌وقت‌نگیددخترانمیتونن‌بجنگن.. نمیتونن‌شهیدشن.. اگرپسرایه‌باردرمیدان‌نبَردن، مادختراهرروزدرمیدان‌نبَردیم‌! اگرپسرایه‌بارشھیدمیشن‌ ماچادری‌ها‌هرروز‌داریم‌ باحرف‌های‌بقیہ‌شهیدمیشیم🙂
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقاجـــان... به لــبــاسـِمـان نِگــآهْ نَکُنـْ...(
منو ببرید سوریه. من میخوام برم حلب و دمشق ینی یکی نیس منو ببره سوریه؟🚶🏻‍♂