هدایت شده از -ابوالاحرار☫-
ی ِ⁸ نفربهمامیدین ؟
ی ِپیامتونفورمیشه . .
اگر عضو نبودم کانالتون حتما عضو میشم
- تگمیزارم : @Yamahdy_2002
وقتیمیرفتیمهیئت
حمیدمحکم سینہمیزد...
بهشگفتمحمید: چراانقدمحکمسینہمیزنۍ؟
میگفت:برایامامحسین'ع'محکمسینہمیزنم
تا هیچوقتسینمنسوزه:)
شهیدکہشد؛پیکرشوتومعراجشهدا
دیدم...همجاشسوختهبودجزسینہایکہبرا
امامحسین ″ع″ باعشق سینہمیزد!