eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
62.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هر زمین خوردنی را مصیبت تصور نکن؛ در بسیاری از افتادن‌ها خیری نهفته است! 🌹 چه بسا چيزی را دوست نمي‌داريد و آن چيز برای شما خیر باشد! 📖 سوره‌ی بقره، آیه‌ی ۲۱۶
🕊 از شهید آوینی پرسیدند:شهدا چه ویژگی خاصی داشتند که به این مقام رسیدند؟ گفت:یکی را دیدم سه روز در هوای گرم خط مقدم جبهه روزه گرفته بود؛ هرچه از او سوال کردم برادر روزه مستحبی دراین شرایط واجب نیس خودت را چرا اذیت میکنی؟!جواب نداد... وقتی شهید شد دفترچه خاطراتش را ورق میزدم نوشته بود: یک سیب اضافه خوردی جریمه میشی سه روز، روزه بگیری تا نفس سرکش را مهار کرده باشی...! شهدا اینطوری به مقام شهادت رسیدن💔 ‌ ‌‌‌‌
❗️ -میگن‌که‌استغفار‌خیلی‌خوبه حتی‌اگه‌به‌خیال‌خودت گناهی‌رو‌مرتکب‌نشده‌باشی، استغفار‌کن‌مؤمن‌دل‌رو‌جلا‌میده‌! .اَسْتَغْفِرُاللّهَ‌رَبِّـےوَاَتُـوبُ‌اِلَیه.
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😍 🎥 چرا مبنای خانم‌ها شده سلیقه‌ی مردها؟؟؟ 👤استاد رائفی پور•. ➕ تا آخر ببینید👍
هدایت شده از عقیق
▫️اعتراض پویانفر به شهرداری اصفهان محمدحسین پویانفر در صفحه توئیترش به کارشکنی ها و سنگ اندازی های برخی مجموعه ها از جمله شهرداری اصفهان در مقابل فعالیت های فرهنگی هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان واکنش نشان داد. این مداح اهل بیت (ع) نوشت: «حضور هیئت فدائیان حسین علیه السلام در آستان مقدس شاه میر حمزه اصفهان و تلاش های برادرم آقا سید رضا نریمانی در این سال‌های اخیر موجب برکات زیاد و کار اثرگذار فرهنگی ‌و به وجود آمدن تشکیلات درست شده است. متاسفانه عده‌ای مانند همیشه در برابر این تلاش‌ها نه تنها حمایت نمی‌کنند بلکه با سنگ‌اندازی موجب دل سردی سرمایه‌های فرهنگی می‌شوند و نتیجه آن ضربه خوردن به نسل جوان و مشتاق معارف اهل بیت است. طبق معمول کار فرهنگی در اولویت آقایان مسئول نیست لاکن در عوض به دنبال دلجویی از سرمربی تیم ملی فوتبال هستند! آقا سید رضا مثل همیشه محکم و استوار این پرچم را نگهدار، ما صاحب داریم و دلخوشیم به او و دلگرمی ما اوست.» ✅کانال عقیق @aghigh_ir
۱.نظر لطفتونه✨ ۲.اومم... خب: هناس: خیلی خوب ادمو درک میکنه و میشه بهش تکیه کرد مهلا: خیلی مهربونه... ریحانه: خیلی آرومه سلیقشم عالیه دخترباباابراهیم: دوست مهربون، پر انرژی.. حافا: برای خوشگذرونی پایه اس😂 ۳.انشاءالله با نگاه حضرت صاحب✨ ۴.😄
امربه‌معروفم‌نکن‌؛معروف‌ِمن‌چشمان‌ِتو دینم‌لبت‌،فکرم‌غمت‌،جانم‌میان‌ِجان‌تو..!
بُکاءالحسِیـن .
↻آنچہ‌امروز گذشت . . لف‌نده‌‌رفیق‌بمونۍ‌قشنگتره! وضـویـٰادِتون‌نَـرھ•• شَبِـتون‌منـوَربھ‌نـورخُـدا••¡ッ اِلتمـٰاس‌دُعـٰا!•• یـٰاعَ‌ـلۍمَـدد..••!ッ