#متن
کاش دلتنگی هم مثل اشک بود
میریخت و تمام میشد
میریخت و سبک میشدی...❤️🩹😞
پیشاپیش رسیدن فصل سرما، پائیز عزیز
را به تمام سرمایی های بزرگوار سرزمینم
تسلیت عرض میکنم...
پ.ن: یکی بیاد به خودم تسلیت بگه🗿🌹
بُکاءالحسِیـن .
پیشاپیش رسیدن فصل سرما، پائیز عزیز را به تمام سرمایی های بزرگوار سرزمینم تسلیت عرض میکنم... پ.ن: یک
😳پاییز با تمام سرماش هم بهترینِ چهارفصله
😂😂