eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
اقا من نشسته بودم تو خونمون، مامانم اینا رفته بودن بیرون منم فرداش امتحان علوم داشتم،عین چی خونده بودم ولی خب گفتم فردا امتحان دارم میشینم بخونم، اونام قبول کردن ابجیم و برداشتن رفتن منم خوشحال و خندان پاستیلامو باز کردم نشستم بخورم اقا نیم ساعت گذشت شیطونیم گل کرد، بابامم تازه برام شارژ گرفته بود کیف عالمو میکردم. پاشدم گوشیمو برداشتم از تو اینترنت شماره ی یه رستوران قم و برداشتم، زنگ زدم به این. چنتا بوق خورد بعد یه زن جواب داد، گفت بله بفرمایید؟ گفتم ببخشید اینجا اداره برقه؟ گفتش که نه اینجا رستوران هس عزیزم اشتباه گرفتی. گفتم عهههههه رستورانههههه؟ 😃گفت بله. گفتم خب پس غذا چی دارید؟ گفت پیتزا نمیدونم چیچی و یمشت چرت و پرت. گفتم عااا خوشبحالتون ما تاسکباب داریم(درحالی که اونشب ما تهچین داشتیم) بعد گفتم تازه الانم داشتم مداحیای حاجیو گوش میدادم. زنه گفت عهههه چه خوب کدوم مداحیشو گوش میدادی؟(تو ذهنم گفتم خب اخه انگل تو اصن میدونی حاجی کیه من کیو میگم؟) گفتم داشتم باور منه گوش میدادم🦦 گفت به به چه خوب... گفتم خب پس شما شماره ی اداره برقو ندارید؟ ما برق نداریم ولی کوچه جلوییمون دارن. میخوام زنگ بزنم بگم برق کوچه جلوییمونم قط کنن🚶🏻‍♂ جیغ زد اییییششششش برو بابا بعدم قط کرد. یه ساعت داشتم میخندیدم😂😂
*دیوونه ی اسکلم خودتونید🦦
زیتونی
هدایت شده از بیدل²¹³
خب بدبختی ینی 1 مهر نتونی بری مدرسه🦦
من فهمیدم تو تعطیلات تابستان...
- به‌ جای‌ اینکه‌ عکس‌ خودتونو بزارید پروفایل‌‌، تا‌ بقیه‌ با دیدنش‌ به‌ گناه‌‌ بیفتن، یه‌ تلنگر قشنگ‌‌ بزارید‌ که‌ با دیدنش‌ به‌ خودشون‌ بیان .🚶🏻 ــــــــــ ـــــ ـ -شهید‌ابومهدی‌المهندس .