682.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیکار کنیم خدا بر ما صلوات بفرسته؟
با یه ذکرِ...🌱👀
تـٰاپـٰاۍِجـٰاندِلدادِهۍفَرمـٰانمولـٰاییم
طوفـٰاناَگَـربـٰاشَدچِهغَممـٰامَرددَریـٰاییم
وسط هیئت ، یه جمله قشنگی رو گفت ،
میگفت : اونجایی فهمیدم ابیعبدالله
دوستم داره که حب حضرت عباس و انداخت
تو قلبم :) .
اَسیرشُدهبود۱۵سالبیشتَـرنَداشت
حَتـےمویـےهَمدرصورتشنَبود،
سَرھنگعراقۍاومدیَقشوگِرفتڪشیدشبـٰالاوگفت:
تواینجـٰاچِڪارمۍڪنـے؟!
حَرفـےنمیزد.
سَرھنگعراقـےگفت:جواببِده!
گفت:وِلمڪنتابگم!
وِلـشڪردم
خَمشُدروۍخـٰاڪویِڪمشتخـٰاڪبَرداشتآوردوگفـت:
اینجـٰاخاڪمَنـہتوبگوڪہاینجاچِڪارمۍڪنـے؟!
سَرھنگعراقـےخُشڪشزَدهبود..
-خـاطراتشھدا!
الأنسان بِناء اللّه فَـوَيلٌ لِمَّن هَدمه
انسان ساختهی خداوند است ؛
پس وای بر ویران کنندگانش!
- همهی ذرات جهـان گرد علـی میگردند ،
این طوافیست به واللّٰه ك دیدن دارد .
_ملاکت واسه ازدواج چیه عزیزم؟
+علاوه بر ساندیس خور بودنش پویانفری هم باشه:)🌚🤌🏿
_که همش تو امامزاده صالح (ع) و ریحانه النبی (س) پلاس باشید🗿🌱
+نعم🌚
_اگه نشد چی؟
+با زلیخا ست میکنم🤏🏻🗿🗿