eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بیدل²¹³
شهادت که سعادته... آرزوی هم‌ست!✨ اما شما..؛ اگه شهید بشی!💔 سوگنامه فاطمیه ۱۴۴۶ چی میشه؟! سوگنامه محرم ۱۴۴۷ و به بعد... چی میشه؟! دل ما چی میشه؟ ؟!🥲 بیدل²¹³
هدایت شده از عقیق
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مداحی در روضة الحورا- ضاحیه ✅کانال عقیق @aghigh_ir
هدایت شده از انیس‌النفوس"
سلامتی همه اوناییِ که به جای اینکه از تو اتاق از پشت میز زیر کولر از پشت میکروفون هیئت برای اسرائیل رجز نمایشی میخونن.. الان وسط میدون نبرد هستن ..
بُکاءالحسِیـن .
#توییت
این خیلی به دلم نشست😂
فاقد کپشن🚶🏻‍♂💔
هدایت شده از عقیق
🔻نامه ابوعباس از زندان: آزادی نخواستم؛ بزنید این بی‌همه‌چیزها را+تصاویر بیش از ٥٦٠ روز از اسارت محمدرضا نوری به دست آمریکایی‌ها می‌گذرد و این نامه‌ای است که این سرباز وطن، ٦ ماه پیش در زمان عملیات وعده صادق ۱ در بند اسارت نوشته بود. 👇👇👇 aghigh.ir/000Y7t ✅کانال عقیق @aghigh_ir
هدایت شده از عقیق
🔻از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ مراسم بزرگداشت پرچمدار مقاومت شهید سیدحسن نصرالله در مصلای امام خمینی تهران 🔹مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. 🔹این مراسم تا پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه ادامه خواهد داشت و سپس، نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود. ✅کانال عقیق @aghigh_ir
🕊¦↫'دو رڪـعت نمـاز بخـوان، و به خداوند عـرض کـن؛ خدایا هرکس به من بدی ڪرده را بخشیدم، تـو هم مـرا ببخش..! 🌿 آن وقت ببین خدا با تـو چه ڪار میڪند.:)🌱' +حاج‌اسماعیل‌دولابی
حس نماز مسلم ابن عقیل در مسجد کوفه را، به نماز جمعه فردا دارم ...... انگار مسلم آمده نماز ببیند مردم چقدر آماده هستند.... تا امام زمانی که برای آمدنش دعا کردند و نامه نوشتند ،بیایند! چی می دانیم ....شاید ،امام در راهند ..... مبادا اهل کوفه شویم .....
معرفی میکنم . . تسبیحی که به قلبم وصله🥲♥️ ایام اربعین شب جمعه حرم بابا رضا بودیم و تا خود صبح جمعه حرم بودیم حدود ساعت ۲:۴۰ نصف شب رواق حضرت امام رحمه‌الله علیه بودیم من از مامانم اجازه گرفتم و تنهایی رفتم مزار بابا ابراهیم . .🥲♥️ بعد از کلی درد و دل گریه با بابا ابراهیم رفتم پیش خانوم خادمی که قسمت مزارشون وایساده بود _سلام خسته نباشید ببخشید لطف میکنین تسبیحمو به عکسشون متبرک کنید؟ _عکس آقا؟ _آره _چه تسبیح خوشگلی. . _ممنونم نظر لطفتونه رفت اول خیلی با دقت تسبیحمو به عکس بابا ابراهیم جان و شمعدون و دیوار چوبی که بین آقایون و خانوما جای مزار بابا ابراهیم کشیده بود کشید و بعد به دیوار حرم بابا رضا تسبیحمو گذاشت تو دستم و محکم دستمو تو دستش فشرد _همیشه حجابتو حفظ کن و ادامه دهنده راه حضرت زهرا و حضرت زینب باش به یاد ماجرای در و دیوار حضرت زهرا و خطبه های حضرت زینب باش . .🥲♥️ _چشم حتما خیلی ممنونم بابت لطفتون لبخند زد. _زائری؟ _نه مشهدی ام. دوباره لبخندی زد و منم تشکر کردم و برگشتم برا اقامه نماز صبح رواق حضرت امام رحمه‌الله علیه. . نگاه کردم دیدم با اینکه صفای نماز صبح رو بسته بودن روبروی مزار بابا ابراهیم یه لحظه دور و بر مزارشون خالی نبود . . قوربونت برم که بجای دل جونمونو بردی بابای خوبم🥲♥️ البته تسبیحم سوغات بیت الحرام هم بود و عکس بابا ابراهیم جان رو کربلا هم برده بودن . .🥲💚 میخواستم بگم دارم با اون تسبیح برا سلامتی جبهه مقاومت و سلامتی حضرت آقا ،سلامتی حزب اللهی ها و نابودی اسقاطیل برا سلامتی حاجی که تموم عمرمونو مدیونشیم ذکر میگم . .🥲✨