نمازجمعه این هفته آقا کف روی آبِ جبهه باطل رو مشخص میکنن ...
- حتی مهم نیست به نماز جمعه برسید یا نه
- حتی اگر مسلمون نیستی
- باید اتوبان قم تهران قفل بشه
- باید همه مبادی تهران قفل بشه
- باید همه خیابون های تهران قفل بشه
از صبح باید تا کیلومترها دورتر از مصلی آدم ایستاده باشه..
این نماز جمعه فقط یک نماز جمعه نیست
همه #برای_ایران باید بیایم وسط میدون 🇮🇷
ما قدرشونُ نمیدونیم
و گرنه تو کشورای
عراق و سوریه
به عکسشون هم
بی وضو دست نمیزنند.
#آقاجانمسایتمستدام
حاجۍمیگفت:
اینانقلاب؛آنقدرتلاطموسختۍ
داردڪھیكروز؎شھداآرزومیکنند
زندهشوندوبراۍدفاعازاینانقلاب
دوبارهشھیدشوند ...♥️
#الّلهُمَّصَلِّعَلَیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍ
وَعَجِّلْفَرَجَهُم
🇮🇷#لحظه_ای_باشهدا
چشممازدیدنصحنِتونداردسیری✨️؛
گنبدومرقدوگلدسته،عجبتصویری:)🩵'🫀 .
.
بهگونهایقرآنبخوان
که چشم توقرآنراببیند،📖
گوشتوقرآنرابشنود و قلب تو🤍
نسبتبهمعارفبلنداوحضورداشتهباشد✨
-آیتاللهبهجت
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ
صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ
فی هذهِ السّاعةِ، و فی کُلّ ساعَة
وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ
ناصرا وَ دلیلا و عَیناً
حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً
وتُمَتّعَهُ فیها طَویلاً.
#اللهمعجلالولیڪالفرج♥️
عمو محمد حسین ما . .
من بعد از شهادت بابا ابراهیم جان حس یتیمی پیدا کردم . .💔
از همون لحظه اول شهادت بابا ابراهیم تنها کسی که به ذهنم رسید بابا ابراهیم دومه شما بودی . .
حاج قاسم دوم ما . .
میدونی . .
شهادت آرزو همه ماس . .
بهترین هدیه خدا به بندگان صالحشه . .
ولی حاجی اگه شهید بشی . .
ما نسل جدید چیکار کنیم؟💔
شما مث بابا ابراهیم تنها پشتوانه نسل جدیدی . .
شما بهترین رفیق نسل جدیدی . .
به قلب پودر شده ما بعد شهادتت فکر کردی؟
ما هنوز بهت نیاز داریم . .
دهه فاطمیه امسال . .
عزیزم حسین سال ِدیگه . .
کاش بیش از حد خوب نبودی که هر لحظه نگران شهادتت باشیم . .
شما شهید بشی کی برامون نماهنگ بخونه . .
کی توئیت ضدانقلاب سوز بزنه؟
کی زاکانی ِمداح باشه؟
کی بره پیش آرتین؟
بخاطر آرتینم شده تنهامون نزار . .
ما هیچی ازت نمیخوایم . .
الا سلامتیت و سوگنامه عزیزم حسینت . .
ما دلمون به مداحی هات خوشه . .
شبا که بغض خفمون میکنه صدای شماس که آروممون میکنه . .
از پیشمون نرو . .
تانک ایتا خطاب به دشمنات:
تا هنوز حاجی شهید نشده برگردین . .
ازشون حلالیت بطلبین . .
دیگه باید چی کار کنن که بفهمید ایشون از خوبان عالمن؟
آها یادم اومد . .
مامان زهرا باید بدونن که میدونن . .
شما کی باشید؟
فقط بخاطر خودتون گفتم . .
همیشه ۸ صبح ۳۱ اردیبهشت رو یادتون باشه . .
که همه داشتیم از شرمندگی جون میدادیم . .
حالا هی ادامه بدین . .
سرت سلامت زاکانی ِمداح🌚🪖
#عمو_محمد_حسین_ما
سید رضا نریمانیenc_17067907115002081573818.mp3
زمان:
حجم:
3.7M
تنها یارم امام حسین . . 💔
#سیدرضانریمانی