eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
نمازجمعه این هفته آقا کف روی آبِ جبهه باطل رو مشخص می‌کنن ... - حتی مهم نیست به نماز جمعه برسید یا نه - حتی اگر مسلمون نیستی - باید اتوبان قم تهران قفل بشه - باید همه مبادی تهران قفل بشه - باید همه خیابون های تهران قفل بشه از صبح باید تا کیلومترها دورتر از مصلی آدم ایستاده باشه.. این نماز جمعه فقط یک نماز جمعه نیست همه باید بیایم وسط میدون 🇮🇷
ما قدرشونُ نمیدونیم و گرنه تو کشورای عراق و سوریه به عکسشون هم بی وضو دست نمیزنند.
و ما این حمله را مدیون عنایت شما بودیم پدر موشکی ایران :)))))🥲
{🖋🗞} : همیشه‌ یه‌ تو داشته‌ باشید. پرسیدم‌ ؟ گفت‌:اینا‌ میکنه هر وقت‌ خواستید کنید‌ فقط‌ کافیه بهش‌ بخوره... {🗞🖋} ☜
حاجۍمیگفت: این‌انقلاب؛آن‌قدرتلاطم‌وسختۍ داردڪھ‌یك‌روز؎شھداآرزومیکنند زنده‌شوند‌و‌براۍدفاع‌ازاین‌انقلاب دوبار‌ه‌شھیدشوند ...♥️ وَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم 🇮🇷
چشمم‌ازدیدن‌صحنِ‌تونداردسیری✨️؛ گنبدومرقدوگلدسته،عجب‌تصویری:)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🩵'🫀 . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من که غش کردم واسه این عکس آیا شما هم؟!🥹😍♥️:))
. به‌‌گونه‌ای‌قرآن‌بخوان‌ که چشم‌ توقرآن‌راببیند،📖 گوش‌توقرآن‌رابشنود و قلب‌ تو🤍 نسبت‌به‌معارف‌بلنداوحضورداشته‌باشد✨ -آیت‌الله‌بهجت
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، و فی کُلّ ساعَة وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ ناصرا وَ دلیلا و عَیناً حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً وتُمَتّعَهُ فیها طَویلاً. ♥️
عمو محمد حسین ما . . من بعد از شهادت بابا ابراهیم جان حس یتیمی پیدا کردم . .💔 از همون لحظه اول شهادت بابا ابراهیم تنها کسی که به ذهنم رسید بابا ابراهیم دومه شما بودی . . حاج قاسم دوم ما . . می‌دونی . . شهادت آرزو همه ماس . . بهترین هدیه خدا به بندگان صالحشه . . ولی حاجی اگه شهید بشی . . ما نسل جدید چیکار کنیم؟💔 شما مث بابا ابراهیم تنها پشتوانه نسل جدیدی . . شما بهترین رفیق نسل جدیدی . . به قلب پودر شده ما بعد شهادتت فکر کردی؟ ما هنوز بهت نیاز داریم . . دهه فاطمیه امسال . . عزیزم حسین سال ِدیگه . . کاش بیش از حد خوب نبودی که هر لحظه نگران شهادتت باشیم . . شما شهید بشی کی برامون نماهنگ بخونه . . کی توئیت ضدانقلاب سوز بزنه؟ کی زاکانی ِمداح باشه؟ کی بره پیش آرتین؟ بخاطر آرتینم شده تنهامون نزار . . ما هیچی ازت نمیخوایم . . الا سلامتیت و سوگنامه ‌عزیزم حسینت . . ما دلمون به مداحی هات خوشه . . شبا که بغض خفمون می‌کنه صدای شماس که آروممون می‌کنه . . از پیشمون نرو . . تانک ایتا خطاب به دشمنات: تا هنوز حاجی شهید نشده برگردین . . ازشون حلالیت بطلبین . . دیگه باید چی کار کنن که بفهمید ایشون از خوبان عالمن؟ آها یادم اومد . . مامان زهرا باید بدونن که میدونن . . شما کی باشید؟ فقط بخاطر خودتون گفتم . . همیشه ۸ صبح ۳۱ اردیبهشت رو یادتون باشه . . که همه داشتیم از شرمندگی جون می‌دادیم . . حالا هی ادامه بدین . . سرت سلامت زاکانی ِمداح🌚🪖