eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
ما قدرشونُ نمیدونیم و گرنه تو کشورای عراق و سوریه به عکسشون هم بی وضو دست نمیزنند.
و ما این حمله را مدیون عنایت شما بودیم پدر موشکی ایران :)))))🥲
{🖋🗞} : همیشه‌ یه‌ تو داشته‌ باشید. پرسیدم‌ ؟ گفت‌:اینا‌ میکنه هر وقت‌ خواستید کنید‌ فقط‌ کافیه بهش‌ بخوره... {🗞🖋} ☜
حاجۍمیگفت: این‌انقلاب؛آن‌قدرتلاطم‌وسختۍ داردڪھ‌یك‌روز؎شھداآرزومیکنند زنده‌شوند‌و‌براۍدفاع‌ازاین‌انقلاب دوبار‌ه‌شھیدشوند ...♥️ وَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم 🇮🇷
چشمم‌ازدیدن‌صحنِ‌تونداردسیری✨️؛ گنبدومرقدوگلدسته،عجب‌تصویری:)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🩵'🫀 . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من که غش کردم واسه این عکس آیا شما هم؟!🥹😍♥️:))
. به‌‌گونه‌ای‌قرآن‌بخوان‌ که چشم‌ توقرآن‌راببیند،📖 گوش‌توقرآن‌رابشنود و قلب‌ تو🤍 نسبت‌به‌معارف‌بلنداوحضورداشته‌باشد✨ -آیت‌الله‌بهجت
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، و فی کُلّ ساعَة وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ ناصرا وَ دلیلا و عَیناً حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً وتُمَتّعَهُ فیها طَویلاً. ♥️
عمو محمد حسین ما . . من بعد از شهادت بابا ابراهیم جان حس یتیمی پیدا کردم . .💔 از همون لحظه اول شهادت بابا ابراهیم تنها کسی که به ذهنم رسید بابا ابراهیم دومه شما بودی . . حاج قاسم دوم ما . . می‌دونی . . شهادت آرزو همه ماس . . بهترین هدیه خدا به بندگان صالحشه . . ولی حاجی اگه شهید بشی . . ما نسل جدید چیکار کنیم؟💔 شما مث بابا ابراهیم تنها پشتوانه نسل جدیدی . . شما بهترین رفیق نسل جدیدی . . به قلب پودر شده ما بعد شهادتت فکر کردی؟ ما هنوز بهت نیاز داریم . . دهه فاطمیه امسال . . عزیزم حسین سال ِدیگه . . کاش بیش از حد خوب نبودی که هر لحظه نگران شهادتت باشیم . . شما شهید بشی کی برامون نماهنگ بخونه . . کی توئیت ضدانقلاب سوز بزنه؟ کی زاکانی ِمداح باشه؟ کی بره پیش آرتین؟ بخاطر آرتینم شده تنهامون نزار . . ما هیچی ازت نمیخوایم . . الا سلامتیت و سوگنامه ‌عزیزم حسینت . . ما دلمون به مداحی هات خوشه . . شبا که بغض خفمون می‌کنه صدای شماس که آروممون می‌کنه . . از پیشمون نرو . . تانک ایتا خطاب به دشمنات: تا هنوز حاجی شهید نشده برگردین . . ازشون حلالیت بطلبین . . دیگه باید چی کار کنن که بفهمید ایشون از خوبان عالمن؟ آها یادم اومد . . مامان زهرا باید بدونن که میدونن . . شما کی باشید؟ فقط بخاطر خودتون گفتم . . همیشه ۸ صبح ۳۱ اردیبهشت رو یادتون باشه . . که همه داشتیم از شرمندگی جون می‌دادیم . . حالا هی ادامه بدین . . سرت سلامت زاکانی ِمداح🌚🪖
اخیش بالاخره از امار طلسم شده در اومدیم