بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ
صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ
فی هذهِ السّاعةِ، و فی کُلّ ساعَة
وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ
ناصرا وَ دلیلا و عَیناً
حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً
وتُمَتّعَهُ فیها طَویلاً.
#اللهمعجلالولیڪالفرج♥️
عمو محمد حسین ما . .
من بعد از شهادت بابا ابراهیم جان حس یتیمی پیدا کردم . .💔
از همون لحظه اول شهادت بابا ابراهیم تنها کسی که به ذهنم رسید بابا ابراهیم دومه شما بودی . .
حاج قاسم دوم ما . .
میدونی . .
شهادت آرزو همه ماس . .
بهترین هدیه خدا به بندگان صالحشه . .
ولی حاجی اگه شهید بشی . .
ما نسل جدید چیکار کنیم؟💔
شما مث بابا ابراهیم تنها پشتوانه نسل جدیدی . .
شما بهترین رفیق نسل جدیدی . .
به قلب پودر شده ما بعد شهادتت فکر کردی؟
ما هنوز بهت نیاز داریم . .
دهه فاطمیه امسال . .
عزیزم حسین سال ِدیگه . .
کاش بیش از حد خوب نبودی که هر لحظه نگران شهادتت باشیم . .
شما شهید بشی کی برامون نماهنگ بخونه . .
کی توئیت ضدانقلاب سوز بزنه؟
کی زاکانی ِمداح باشه؟
کی بره پیش آرتین؟
بخاطر آرتینم شده تنهامون نزار . .
ما هیچی ازت نمیخوایم . .
الا سلامتیت و سوگنامه عزیزم حسینت . .
ما دلمون به مداحی هات خوشه . .
شبا که بغض خفمون میکنه صدای شماس که آروممون میکنه . .
از پیشمون نرو . .
تانک ایتا خطاب به دشمنات:
تا هنوز حاجی شهید نشده برگردین . .
ازشون حلالیت بطلبین . .
دیگه باید چی کار کنن که بفهمید ایشون از خوبان عالمن؟
آها یادم اومد . .
مامان زهرا باید بدونن که میدونن . .
شما کی باشید؟
فقط بخاطر خودتون گفتم . .
همیشه ۸ صبح ۳۱ اردیبهشت رو یادتون باشه . .
که همه داشتیم از شرمندگی جون میدادیم . .
حالا هی ادامه بدین . .
سرت سلامت زاکانی ِمداح🌚🪖
#عمو_محمد_حسین_ما
سید رضا نریمانیenc_17067907115002081573818.mp3
زمان:
حجم:
3.7M
تنها یارم امام حسین . . 💔
#سیدرضانریمانی
مادر جان فقط خودتون از حال الانم خبر دارید
خیلی خوشبختم که سایه چادرتون روی سرم هست🙂
توی تموم مراحل زندگیم توی دلهره هام توی حال بدیام... همیشه کنارم بودید آرومم کردید🙂الان بازم ازتون میخوام حال آشوبم رو خوب کنید، میدونید که سخت محتاج نگاهتونم❤️🩹✨
#منزیرچادرتحالمبهتره!
عمو محمدحسین عزیز!✨
ما از تموم کار هاتون خبر داریم
از تموم زحمتاتون تموم خستگیاتون
تموم بیخوابیاتون، حرص خوردناتون
از ذهن درگیرتون، از دغدغه هاتون
از دل پاکتون که یه عده شکستنش...
*دل ماهم پا به پای شما خورد شد...(:
اما ما منتظر آثار فاطمیه ایم!
منتظر آثار محرم و صفرتونیم
منتظر نماهنگای جدید برای بچه هاییم
میخوایم دوباره تو سر سفرهٔ خدا ببینیمتون
دلمون میخواد دوباره ببینیم که حضرت آقا از کارهاتون تو امامزاده صالح تعریف و تمجید کنن؛
شما نباشی کی روزه اولی بخونه؟
شما نباشی بچه های کدوم استان از اومدنتون ذوق کنن بلند بگن عمو پویانفر اومد؟
شما نباشی ما برای سوگنامه جدید کی ذوق کنیم و پر از خوشحالی حفظش کنیم؟
شما نباشی ما دلتنگیمون واسه بین الحرمین و چجوری رفع کنیم🙂
خلاصه که،خیلی از حرفاتون یاد میگیریم آقای پویانفر...
شیعه هیچموقعناامیدنمیشه،
درطوفانحوادث،چونصاحبداره!
سرتون سلامت #حاجعمو!
گفتنِ دوستت دارم برای تو اصلا کافی نیست...
چند لحظه صبر کن لغتنامه را ورق بزنم تا شاید واژه ای بیابم برای اشتیاقم به'تو'🫀:)) "
#آسمونشبمن
https://eitaa.com/baboalraja128
¹⁰⁰تایی شدنت مبارک قلبم🥲♥️
انشاءالله ۱k شدنت♥️✨
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ