بُکاءالحسِیـن .
یأتی اصدقاء🦦
من و زهرا و ریحانه از کلاس چهارم اینا باهم بودیم ولی با الوجوم شیشم آشنا شدیم هیچوقت یادم نمیره
موقعی که اومدن مجله بدن بهمون یه تغییر صدای عالی رفت و همه ی کلاسمون تا یه ماه دنبالش بودن بهش میگفتن تغییر صدا برو😂😂
من که خیلی ازش خوشم اومد 🥲
بُکاءالحسِیـن .
یأتی اصدقاء🦦🚶🏻♂
اینکه خوب آدمو درک میکنه
اخلاقیاتش که عالی
عصبی میشه خیلی بد عصبانی میشه خیلییی بد آدم ازش میترسه😂
از ناز کردن متنفره
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
ایخاکدَرَتقلبهیآمالدوعالم؛
گَردیبرسانچشمحَزیننگرانرا:))🕊!
#صاحبنا
هرروزقرآنبخوانید...
حالانمیگویمروزیمثلاًفرضکنید؛نیمجزءیایکحزببخوانید.
روزینیمصفحه،روزییکصفحهاماترکنشود!!
درطولسالروزینباشد
کهشماقرآنرابازنکنیدوقرآنراتلاوتنکنید:))🤲🏻.
-مقاممعظمرهبری