بُکاءالحسِیـن .
۱.هناس داداش🦦 ۲.ینی خودتو اتیش بزنی جلوش حرف نمیزنه🤡جون به لبت میکنه تا یه کلمه حرف بزنه. ساکت میشه
۵:خیلی دوست خوش اخلاقیه
هنیشه سعی میکنه با متانت باهات رفتار کنه😅
بسیار با ادب🙂
خیلییییی بچه مثبته حتی تو تابستون مشغول درس خوندنه ولی خوب دیگه چه کنیم ایشونم اینجوریه دیگه...😂
من خیلی دوسش دارم چون همه ی تلاششو میکنه بهت انرژی خوب بده و همینطور اگه از چیزی ناراحت باشی با حرفاش نجاتت میده❤️❤️🥲
رفقا فردا امتحان حیاتی دارم🥲
میشه لطفا برام دعا کنید؟
ممنونم اجرتون با حضرت زهرا
هدایت شده از ༺• مُحِبْ •༻
علی را بی خدا اصلاً ، خدا را بی علی هرگز ،
نه میخواهم چنینش را ؛ نه میخواهم چنانش را .
برای بُکاء :)
اخه ینی چی
ما انقد فور بزنیم بعد شما یدونه پیامم فور نمیزنید؟ انصافه اخه؟ 🥲