یه وقتایی به یه نفر انقدر اعتماد میکنی ، انقدر بها میدی و انقدر بالا میبریش که تو روی خودت بر میگرده به خودت زخم میزنه. دقیقا تموم آدمای زندگیِ من اینجوری بود تا بهشون اوج میدادم براشون خوب بودم ، ولی تا دیدن منفعتی ندارم براشون ، تموم باورهام رو نابود کردن .
دوزتاان خداقوووت : )
فوور کنید یك اسم عربی
یا لبنانی تقدیمتوون کنیم 🍊🍁 .
جوین باشیداا | @hazrat_69