با هزارتا بدبختی از زیر و بم اینشات سر در اوردم و اون چیزی که میخواستم و پیدا کردم.
حافا یه ادیت خفن زدم برات🦦
شماره کارت میدم واریز کن بعد بیا پیوی بفرستمش برات
بُکاءالحسِیـن .
حافا یه ادیت خفن زدم برات🦦 شماره کارت میدم واریز کن بعد بیا پیوی بفرستمش برات
من میخامش برام بفرست
ولی پول ندارم چه کنم
بُکاءالحسِیـن .
یعنی چی که از هفته دیگه امتحانات شروع میشن.
472.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
من قبل از شروع امتحانا😂🤣
بُکاءالحسِیـن .
من میخامش برام بفرست ولی پول ندارم چه کنم
خب چون بشدت بزرگوارم رایگانش کردم،
میفرستم پیویت