با هزارتا بدبختی از زیر و بم اینشات سر در اوردم و اون چیزی که میخواستم و پیدا کردم.
حافا یه ادیت خفن زدم برات🦦
شماره کارت میدم واریز کن بعد بیا پیوی بفرستمش برات
بُکاءالحسِیـن .
حافا یه ادیت خفن زدم برات🦦 شماره کارت میدم واریز کن بعد بیا پیوی بفرستمش برات
من میخامش برام بفرست
ولی پول ندارم چه کنم
بُکاءالحسِیـن .
یعنی چی که از هفته دیگه امتحانات شروع میشن.
472.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
من قبل از شروع امتحانا😂🤣
بُکاءالحسِیـن .
من میخامش برام بفرست ولی پول ندارم چه کنم
خب چون بشدت بزرگوارم رایگانش کردم،
میفرستم پیویت
هدایت شده از حـنیفـا🇱🇧🇵🇸
من این دلی و جدی دارم میگم رفقا
نگید حالا یه کانال، یه لینک ناشناس، کی به کیه، یه حرفی میزنم میرم
یه پیام ناشناس میتونه تا مدتی فکر درگیر کنه
خنده بیاره به لب یا چشمارو تر کنه :)
حالا کانال من خیلی جمعیت نداره ولی ...
خلاصه حواستون به حرفاتون باشه ما نمیفهمم شما کی هستید ولی اون بالا سری خوب میفهمه :)
خدا رو بابت اینکه قم زندگی میکنم و به نگاه حضرت معصومه سلام الله علیها انشاءاالله زندگی خواهم کرد صدهزار مرتبه شکر میکنم؛ تا آخر عمرم... هیچجا واسه من قم نمیشه🚶🏻♂✨