بُکاءالحسِیـن .
این استیکرا رو میذارن تو کانال مدرسه من ذخیره میکنم میفرستم اینجا🦦
بُکاءالحسِیـن .
اوووهوووعع😳ووواااااووو😂😂 شانس نداری که اصن شانس سوارش بشی برات یورتمه میره
بابا این یدفه استثناعه😂
بُکاءالحسِیـن .
۶۲۰ باید بگیم میاد پایین تا بره بالا
کلا حتی روال چنلمونم به یه چنل عادی نرفته 🦦
بُکاءالحسِیـن .
وااااای لف ندید خب چخبره😒 چنلای دیگه ساندیس با تیتاب میدن؟ 🗿
اقا بیاید اینجا ما کیک دوقلو داریم
بُکاءالحسِیـن .
اقا بیاید اینجا ما کیک دوقلو داریم
با تیتاب و ابمیوه سن ایچ
ازون اناناسا