یکی دیگه از سیلی هایی که بزرگسالی بهت میزنه اینه که میبینی بعضیا اونقدر که دوسشون داری دوست ندارن.
و چقدر زیباست این حرف خدا؛
مخلوقات را برای تو [انسان] آفریدم
و تو را برای خودم(((:
[اللہ]
معنیانتظاررانمیدانیم...
ولیدلهایمانبرایدیدنتپرمیکشد!!
نمیگوییمعاشقتهستیم؛
ولیبیتوتحملزندهماندنرانداریم:))🕊.
بُکاءالحسِیـن .
پسزمینم و خواسته بودید...
https://eitaa.com/boka_220/7850
امامزاده صالحِ؟
.
بله.