من واقعا نمیدونم چی بگم...
واقعا این پیام خیلی خوشحالم کرد، انشاءالله که بمونی تو مسیر اهلبیت و حضرت زهرا نگهدارت باشه... از طعنه ی دیگران هم ناراحت نشو این یعنی مسیرتو درست رفتی🙂💙
خیلی خوشحالم کردی اینو گفتی، انشاءالله که توی تموم مراحل زندگیت حضرت زهرا کمکت کنه🥲♥️♥️♥️♥️