6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[💙🥺]
اگه فرمانده هنوز یار میخوای من هستم!
#امام_زمان
✨🌸
میگویندشهیدحسابمیشوی..! 🌱'
اگرمیخِگناهبرقلبتنَڪوبی..🫀'
شهداخوبطبیبانےاند..🩹'
بهآنهاتوسلڪُن.. 🖇'
تااِلتیامْبخشندبالْهاےسوختهاترا..❤️🩹🕊:")
این خیلی بده که
به اسم آریایی بودن
اسلام رو بزنی ،
ولی خودت سر تا پا
آمریکایی باشی !
از لحاظ روحی به این گفتهی آقای سهراب سپهری واقعاً محتاجم:
ای کاش کسی میآمد
و غمها را
از قلب اهالی زمین برمیداشت :)
#اللهمعجللولیکالفرج🌱
کلام امیرالمومنین(علیه السلام):
اگر به انـچه می خاستی نرسیدی؛
از آنچه هستی نگران مباش؛
نهـــجالبلاغـــه، حکمت 69
کـاشروزیبـرسـد،
کہبہهممژدهدهیم...!
یوسـففـاطـمـہآمـد!
دیـدی...؟!
مـنسـلامـشکـردم...!
پاسـخـمدادامـام
پاسـخـشطـوریبـود!!
باخودمزمزمہکردمکہامام...!
میشناسدمگراینبیسروبیسامانرا💔؟!
وشـنـیـدمفـرمـود...:
توهمانیکہ«فـــرج» میخواندی :)♡
زیاد وقتتون رو نمیگیره....!
اللهمعجللولیڪالفࢪج 🌱 🕊