eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از گالری بارونچی|نیمچه نقاش•°
بکاء ۷۰۰ تایییت مبارککککک امیدوارم برات بمونن🤌
وایییییی خیلی ممنونم🥲🥲🥲💙
بخونیمش؟!
فاقد کپشن((:
دلمنتنگِضریحاستحرممی‌خواهد کیستتاکعبه‌یِششگوشهنشانشبدهد؟
ماازازل‌فقط‌در‌این‌خانه‌را‌زدیم... جایی‌نرفتیم‌و‌به‌این‌سمت‌آمدیم🤲🏻!!
+: صبح چیکار میکنی؟ _: یه کلیپ مداحی میبینم از بیحالیم کم شه.
یه سؤال چرا وقتی میگیم«پاچید» همه یجوری با تعجب نگامون میکنن؟
نوحه سلام فاطمه یکی از بهترین اثرهای آقا محمد حسین پویانفره من برای اولین بار تو حرم شنیدم هنوز با آقای پویانفر آشنا نبودم تا شنیدم گفتم : وای این نوحه چقدر دل نواز و قشنگه🥺❤️‍🩹 رفتم سرمو چسبوندم به بلندگوش گفتم وای چقدر آرامش بخشه💔🥺 ولی هر کی میرفت اون کارو میکرد گوشاش کر شده بود ولی من حس رو ابرا بودن داشتم...🥲💔
یکی از قشنگترین لحظات زندگیم پارسال تو مدرسه شب یلدا شهید گمنام اوردن و سلام فاطمه پخش کردن نه یه بار... تا آخر اون روز انقدر پخشش کردن که بعضیا حفظش شدن... میدیدم بعضیا رو که یه گوشه میشستن با غم به نوحه گوش میدادن، نه مذهبی‌ها! غیر مذهبی وقتی حسین آقا میگفتن سلام فاطمه دستا می‌اومد بالا همه بلند میگفتن سلام فاطمه، سلام مادرم... میدیدم که بعضیا چجوری میگفتن من زیر چادرت حالم بهتره...