یکی از قشنگترین لحظات زندگیم
پارسال تو مدرسه شب یلدا
شهید گمنام اوردن و سلام فاطمه پخش کردن
نه یه بار... تا آخر اون روز انقدر پخشش کردن که بعضیا حفظش شدن... میدیدم بعضیا رو که یه گوشه میشستن با غم به نوحه گوش میدادن، نه مذهبیها! غیر مذهبی
وقتی حسین آقا میگفتن سلام فاطمه دستا میاومد بالا همه بلند میگفتن سلام فاطمه، سلام مادرم... میدیدم که بعضیا چجوری میگفتن من زیر چادرت حالم بهتره...
بُکاءالحسِیـن .
یکی از قشنگترین لحظات زندگیم پارسال تو مدرسه شب یلدا شهید گمنام اوردن و سلام فاطمه پخش کردن نه یه ب
همون روز بالای ده نفر اومدن گفتن اینو بفرست برامون((:
+: ازقشنگیهایایندنیایکیرونامببر
_: مولامونعلیابنابیطالب✨
+: امامنگفتمیکیوبگونههمهشو!
#أبٰاناحَِیْدَر
مثل گیسویی که باد آن را پریشان میکند
هر دلی را روزگاری عشق ویران میکند ...