eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
حسین جان ای؛ آبروی دوعالم...
هدایت شده از - فاروق ؛
فاطمیه‌ ؛ از‌رگ‌گردن‌به‌ما‌نزدیك‌‌تر‌است : )) .
بُکاءالحسِیـن .
فاطمیه‌ ؛ از‌رگ‌گردن‌به‌ما‌نزدیك‌‌تر‌است : )) .
کاش فاطمیه مثل محرم انقدر زود تموم نشه دلم میخواد برم تو مراسما به هق هق بیوفتم((: 💔
خدایا این فازش چیههه😶
بُکاءالحسِیـن .
نمیدونی کی خونده؟ متعسفم برات😏😏😏😏😏😏😏😏😂
ویوی این پیام(((((((: 🥲✨
عزیزان جان؛ ممبرای خوب چنل بُکٰـاء از امروز تا پایان فاطمیه؛ قراره پروفایل عوض شه
بُکاءالحسِیـن .
عوض شد؛ گممون نکنید((:
حضرت آقا فرمودن: بنده حوائج یك ساله‌ی خود را در ایام فاطمیه می‌گیرم:)
‹ بِسْمِ‌الله‌الرَّحمٰݩالرَّحیم › فاطمیه کم نشمارید!! فاطمیه دست کمی از محرم و صفر نداره ها((: فاطمیه برای خسته هاست برای اوناییه که بریدن از زندگی برای اوناییه که از دیگران ضربه خوردن برای اوناییه که نتونستن تو محرم درست و حسابی گریه کنن((:!! فاطمیه بــــرایِ دل شکسته‌هاس! فاطمیه خیلی فرصت خوبیه برای گرفتن حاجات برای توبه کردن؛ برای برگشتن... بخاطر گناهایی که خودمون میدونیم چیکار کردیم حضرت زهرا خیلی خیلی مهربونن❤️‍🩹 این جمله رو من تجربه کردم🙂