بُکاءالحسِیـن .
فاطمیه ؛ ازرگگردنبهمانزدیكتراست : )) .
کاش فاطمیه مثل محرم انقدر زود تموم نشه دلم میخواد برم تو مراسما به هق هق بیوفتم((: 💔
عزیزان جان؛ ممبرای خوب چنل بُکٰـاء
از امروز تا پایان فاطمیه؛ قراره پروفایل عوض شه
‹ بِسْمِاللهالرَّحمٰݩ الرَّحیم ›
#محفل
فاطمیه کم نشمارید!!
فاطمیه دست کمی از محرم و صفر نداره ها((:
فاطمیه برای خسته هاست
برای اوناییه که بریدن از زندگی
برای اوناییه که از دیگران ضربه خوردن
برای اوناییه که نتونستن تو محرم درست و حسابی گریه کنن((:!!
فاطمیه بــــرایِ دل شکستههاس!
فاطمیه خیلی فرصت خوبیه برای گرفتن حاجات
برای توبه کردن؛ برای برگشتن...
بخاطر گناهایی که خودمون میدونیم چیکار کردیم
حضرت زهرا خیلی خیلی مهربونن❤️🩹
این جمله رو من تجربه کردم🙂