ادمینای بزرگوار؛
لطف کنید فعالیتهایی که برای دهه فاطمیه انجام میدید یه #فاطمیه پایین پیاماتون بذارید((:
اجرتون با حضرت زهرا🙂💚
لگدی خورد به در، در که نه دیوار شکست...
خانه لرزید و تمام تن تب دار شکست...
سمت دیوار و در آنقدر هجوم آوردند...
عاقبت پهلوی آن مادر بیمار شکست🥀💔
توی آتش نگران بود و به خود می پیچید...
استخوانهای ضعیف تنش انگار شکست...
کاش درهای مدینه وسطش میخ نداشت
سینه ی زخمی او با نوک مسمار شکست...
فضه دل خون شد و با بغض صدا زدثانی
پای خود را به تن فاطمه نگذار شکست🥀💔
#فاطمیه
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
بُکاءالحسِیـن .
گنگ خونتـون نیوفته ؛🕶✌️🏿 پ.ن:محظاحتیاطآبقندکناردستتونباشه((:
گنگ خونتـون نیوفته ؛🕶✌️🏿