هروقت یاد گرفتی با دیگرانو به تمسخر گرفتن فقط شخصیت مزخرف و داغونتو به نمایش میذاری، بهت قول میدم بزرگ شدی.
چنان شاخه ی خشک روی درخت ؛ میان زمین و هوا ماندهام ...
برای تو که سالها رفته ای، چگونه بگویم چرا ماندهام؟!
تو یهکتابروانشناسیخوندهبودم:
اگر یک نفرو هیچ جوره نمیتونی از ذهنت پاک کنی!
یعنی اونم تو خلوتش هنوز به یادته.
خواستم بگم دروغ میگه، الکی دلخوش نباشین:)
فکر می کنی تعقیبت می کنند
و رو برمی گردانی
ولی تنها برگ خزان است
که پی تو می دود
"راینر مالکوفسکی"
وقتی ناراحته مثل باباطاهر بهش بگید:
گل سرخم چرا پژمرده حالی؟ بیا قسمت کنیم دردی که داری!