چنان شاخه ی خشک روی درخت ؛ میان زمین و هوا ماندهام ...
برای تو که سالها رفته ای، چگونه بگویم چرا ماندهام؟!
تو یهکتابروانشناسیخوندهبودم:
اگر یک نفرو هیچ جوره نمیتونی از ذهنت پاک کنی!
یعنی اونم تو خلوتش هنوز به یادته.
خواستم بگم دروغ میگه، الکی دلخوش نباشین:)
فکر می کنی تعقیبت می کنند
و رو برمی گردانی
ولی تنها برگ خزان است
که پی تو می دود
"راینر مالکوفسکی"
وقتی ناراحته مثل باباطاهر بهش بگید:
گل سرخم چرا پژمرده حالی؟ بیا قسمت کنیم دردی که داری!
در خودم گم شده بودم . .
تو صدایم کردی ؛
عاشقم کردی و کشتی و رهایم کردی ..