دل بریدم تا نبینم دوست با من دشمن است؛
دل بریدن گاه، تنها راه عاشق ماندن است!
برای تو چه بگویم ؟
بگویم زخمم ان قدر عمیق شده
که میتوان در ان درختی کاشت ؟
+ ایا تا به حال سیارهای از نزدیک دیدهای ؟
- بله ، چشمانت .
اگه مجبور بودم به گذشته برگردم
به روزیکه تو را دیدم برمیگردم و تمام روز را میخوابم .
بیشتر از هرچیز دلم میخواست ، میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و تا ابد ، تا هنگام مرگم ، به تو نگاه کنم .