- از هر چه بترسی به سرت میآید.
+ من اگر از تو بترسم ، به سرم میآیی ؟
"دوستتدارم"نمیدانمچرایشرانپرس ؛اتفاقیدلسپردم ، ماجرایشرانپرس . . :)))!
در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی
کاش یا رب که نیافتد به کسی کار کسی
- شهریار
ناله را هر چند میخواهم که پنهانی کشم
سینه میگوید که من تنگ آمدم، فریاد کن
- امیر خسرو دهلوی
میخواستم به تو بگویم که به جز تو
از همه نا امید گشته ام و میترسم از همه.
اما پیش از آن که به تو بگویم
تو نیز نا امیدم کرده ای.
-محمود درویش