در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی
کاش یا رب که نیافتد به کسی کار کسی
- شهریار
ناله را هر چند میخواهم که پنهانی کشم
سینه میگوید که من تنگ آمدم، فریاد کن
- امیر خسرو دهلوی
میخواستم به تو بگویم که به جز تو
از همه نا امید گشته ام و میترسم از همه.
اما پیش از آن که به تو بگویم
تو نیز نا امیدم کرده ای.
-محمود درویش
میگفت که :
دلتنگتم ، نمیدونم این چندمین ویسیه که برات ضبط میکنم و نمیفرستم.
فقط کاش بدونی از اینجایی که من دنیا رو نگاه میکنم تو خیلی خوب بودی ، خیلی خوب.
کاش شهامت داشتم.
یه بار دیگه باهات حرف بزنم اما میترسم از صدایِ سردت ، از کلماتی که بلدی طوری انتخاب کنی که من لال بشم و نتونم گریه کنم.
وقتی با منی، هم رفیق داری، هم پارتنر داری، هم شریک جرم داری، هم خانواده داری، هم مشاور داری، هم پشتوانه داری، هم انگیزه داری. حالا دیگه خود دانی.
پفیوز کسی است که فکر میکند خیلی باهوش است، هیچ وقت نمیتواند جلوی دهانش را بگیرد. مهم نیست بقیه چی میگویند، او باید مخالفتش را بکند. پفیوز تمام سعیاش را میکند که تو همیشه خیال کنی گند زدهای. مهم نیست تو از چی حرف میزنی، او بهتر از تو میداند.
-کورت ونهگات.