وقتی با منی، هم رفیق داری، هم پارتنر داری، هم شریک جرم داری، هم خانواده داری، هم مشاور داری، هم پشتوانه داری، هم انگیزه داری. حالا دیگه خود دانی.
پفیوز کسی است که فکر میکند خیلی باهوش است، هیچ وقت نمیتواند جلوی دهانش را بگیرد. مهم نیست بقیه چی میگویند، او باید مخالفتش را بکند. پفیوز تمام سعیاش را میکند که تو همیشه خیال کنی گند زدهای. مهم نیست تو از چی حرف میزنی، او بهتر از تو میداند.
-کورت ونهگات.
"نگران نیستم؛ همه چیز درست می شود. آب ریخته روی زمین جمع نه ولی خشک می شود، قلب شکسته خوب نه، اما ترمیم می شود. و هنوز هم می توان در گلدان شکسته گل کاشت."
کاش با آن چشمهای غمزدهات،
و با سکوتت که مورد پسند من است اینجا بودی.
بیا
یا لااقل به من فکر کن...
- پابلو نرودا در نامه به آلبرتینا رزا
‹ هردودرنھـٰایتمۍمیرند ›
اگر نعمتِ فراموشی نبود، آدمیزاد میترکید.
البته به شرط اینکه بشه فراموش کرد
هیچکس متوجه نمیشود که بعضی افراد
چه عذابی را تحمل میکنند تا آرام و خونسرد
به نظر بیایند.
«در این سرما و باران، یار خوشتر»
- مولانا.
پ. ن : جناب مولانا بخدا درس داریم، بیخیال