پارت دوم ☕️🤏🏻
درود گلا خوش اومدین به پارت دوم
«ستاره ی تاریک خانواده»💫
خب خب بریم برای شروع
کوک +
عام سلام
میتونم اسمتونو بپرسم؟
یون جئونگ:
سلامم من اسمم؟!
اسمم یون جئونگه
خش بختم💓
کوک+همچنین
زنگ خورده و وارد کلاس شدیم
خوشحالم که یون جئونگم تو کلاسمون بود
ذوق کردم خیلی حس خوبی میاد
به فکر خواهرم افتادم«همینطور که میدونید خواهر کوک و وی مرده ولی زندس»
همه خودشونو معرفی کردن
و سریع کلاس تموم شد و روبه اخر هفته بودیم
وی :
وای چه خستم بدو بریم خونه خیلی خستم🥱
کوک +
خوبه 3 ساعت مدرسه بودیم ما😂
رفیتم خونه و خوابیدم تقریبا ساعت 4 بود بیدار شدم
رفتم به دست و صورتم اب کشیدم
تا به حال بیام
یاده دختره افتادم خیلی حسه خوبی بهم میاد
رفتم وی رو بیدار کنم...
وی پاشوو وی عه بسه خوابالو
وی:
هاومم چتهه باشهههه بیدار شدم اه
کوک: میخواستم یه چی بگم حسم به اون دختره یه جوریه مث خواهرم میمونه میخوام باهاش برم شب بیرون
و میخواستم بهت خبر بدم
وی:باشه برو زود بیای البته منم میرم بار
کوک+باشه خیلیی زیاد نخوری
باشه
وی:اوکی برو اماده شو جوجو😂
کوک+ عه مرض خدافظ😅
وی:خدافظ
کوک: اماده شدم و رفتم به دختره زنگ زدم رفتم توی هتل کوچیک که پره لاتو لوت بود دیدم دارن مزاحمش میشن و ...
پایان پارت دوممم😝🤚🏻
امید وارم خوشتون بیاددد👧🏻🫀
منتظر پارت 3 باشیددد🗣💪🏽
هدایت شده از تقدیمی دارم بزار بمونه𝐒𝐮𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥|دخـتـر خورشید
او نـورِ را دُنـبـال نـمـی کُـنَـد؛
او خـودش نـورِ مـی شَـود.
سـلـام خـورشــیـد/مـاهِ هـای درخـشـان🌞🌚.
چـنـل دخـتـر خـورشــیـد|𝐒𝐮𝐧 𝐠𝐢𝐫𝐥
قَـرارِ یـه تـقـدیـمـی نـاز از نـژاد پـونـی کـوچـولـو هـا بـده😃💘.
حـالا شـرایـط چـجـوریـه?[شـمـا ایـن پـسـت+دوتا از پـسـت هـای مـوردعـلـاقـه تـون رو تـوی چـنـل تـون مـیـفـرسـتـیـد.]+[عـکـس{این مورد کاملا اختیاری میباشد.)/مـشـخـصـات ظـاهـری+رنـگ مـوردعـلـاقـه تـون+چـنـد تـا از کـارهـای و اشـیـاء مـوردعـلـاقـه تـون]رو ایـنـجـا مـیـفـرسـتـیـد.
ظـرفـیـت?[12چـنـل،8اکـانـت]
و مـن چـیـکـار می کـنـم?«یه عکس مثل این+یه مـتـن بـهـتـون تـقـدیـم مـیـکـنـم.