eitaa logo
CGTools.ir
53 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
آموزش نورپردازی بلادرنگ شخصیت و محیط در آنریل اینجین Real-Time Character - Environment Lighting .------------------------- با این کارگاه حرفه ای که به طور کامل در Unreal Engine 5 آموزش داده می شود، نورپردازی شخصیت های سینمایی و محیط را بیاموزید. این کارگاه برای هنرمندان سطح متوسط تا پیشرفته و همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Unreal Engine 5 یا به طور کلی نورپردازی ایجاد شده است، این کارگاه اصول مختلفی را پوشش می دهد. و تکنیک‌هایی که می‌توانند در جریان‌های کاری موتور بازی شما برای ایجاد بازی‌ها و سینماتیک مؤثر و واقع‌گرایانه اعمال شوند. و.. 📥لینک مطلب 🆔Eitaa: @CGTools_ir 🆔Telegram : @CG_Tools_ir 🆔Instagram :
@CGTools.ir

سیاره رباتیک Robotic Planet ------------------------- آیا با پیچیدگی های ایجاد مدل های سطح سخت در بلندر دست و پنجه نرم می کنید؟ به همین دلیل است که ما دوره جامع Robotic Planet را برای Blender ایجاد کردیم، که برای تجهیز شما به صرفه جویی در زمان و مهارت های ضروری برای هر چیزی که سطح سخت است، طراحی شده است، همه با استفاده از ابزارهای رایگان. این دوره نه تنها آموزنده است، بلکه با تمرکز بر بهترین گردش کار برای هنرمندان منحصر به فرد، سرگرم کننده است. و.. 📥لینک مطلب 🆔Eitaa: @CGTools_ir 🆔Telegram : @CG_Tools_ir 🆔Instagram :
 @CGTools.ir

آموزش طراحی کاراکتر های دو بعدی و سه بعدی در فتوشاپ و بلندر 2D - 3D Character Design in Photoshop - Blender ------------------------- با استفاده از Blender برای مدل سازی و رندر سه بعدی و فتوشاپ برای کار نهایی پس از تولید، یاد بگیرید که چگونه یک مفهوم کاراکتر را از یک طرح اولیه تا یک رندر نهایی توسعه دهید. این کارگاه 3.5 ساعته توسط کارگردان هنری و هنرمند توسعه بصری Francesco Guarini برای هنرمندان متوسط ایده‌آل است، اگرچه مبتدیان می‌توانند به راحتی آن را دنبال کنند و از برخی اصول Blender لذت ببرند. گردش کار نشان داده شده در این کارگاه متمرکز بر کاراکتر، اصول اولیه طراحی کاراکتر در فتوشاپ و نحوه ترجمه یک طرح به صورت سه بعدی با استفاده از Blender را پوشش می دهد. فرانچسکو اهمیت در نظر گرفتن عملکرد در طول فرآیند طراحی را مورد بحث قرار می دهد و همیشه حواس تان به این است که طراحی شما چگونه بر بخش های مدل سازی، ریگ و انیمیشن تاثیر می گذارد. و.. 📥لینک مطلب 🆔Eitaa: @CGTools_ir 🆔Telegram : @CG_Tools_ir 🆔Instagram :
@CGTools.ir

تسلط بر افزونه Forest Pack در تری دی مکس Master Forest Pack Pro for 3Ds Max ------------------------- این دوره جامع برای تجهیز شما به دانش و مهارت های مورد نیاز برای تسلط واقعی بر افزونه قدرتمند Forest Pack Pro طراحی شده است.از اصول اولیه تا تکنیک‌های پیشرفته، وقتی همه گزینه‌ها، پارامترها و ابزارهای موجود در Forest Pack Pro را بررسی می‌کنیم، هیچ مشکلی باقی نمی‌گذاریم. چه یک مبتدی کامل باشید که به دنبال آشنایی با نرم افزار هستید یا یک حرفه ای با تجربه و با هدف تعمیق درک و گسترش مجموعه مهارت های خود، این دوره راهنمای نهایی شماست. و.. 📥لینک مطلب 🆔Eitaa:
 @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir 🆔Instagram :
@CGTools.ir

آموزش کامل انیمیشن شخصیت در C4D و Marvelous Designer Complete Character Animation in C4D- Marvelous Designer ------------------------- این دوره آموزشی نهایی در زمینه انیمیشن شخصیت در Cinema 4D و Marvelous Designer است، مستقیماً از استودیویی که همه چیز را شروع کرده است. ما شما را در جریان کار خود از انیمیشن، از طریق شبیه‌سازی پارچه، به اشتراک گذاشتن اسرار خود راهنمایی می‌کنیم تا روند شما روان‌تر شود و انیمیشن شخصیت‌های سه بعدی شما از بین مردم متمایز شود. 📥لینک مطلب 🆔Eitaa: @CGTools_ir 🆔Telegram :
 @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir

فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ایجاد بافت های Trim Sheet پیشرفته برای بازی ها Creating Advanced Trim Sheet Textures for Games ------------------------- بیاموزید که چگونه یک هنرمند حرفه ای محیطی هنگام ایجاد Trim sheet پیچیده برای بازی ها کار می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک محیط کامل را با استفاده از یک تکسچر Trim sheet ایجاد کنید. از جمله برنامه‌ریزی، ایجاد بلوک‌آوت، مدل‌سازی ورق‌های تزئینی، پخت و بافت، ایجاد دارایی نهایی و باز کردن بسته‌بندی UV، راه‌اندازی Unreal Engine ، نورپردازی، و ارائه نهایی.تمام مدل‌سازی‌ها در Maya 2022 انجام می‌شود، پخت Trim sheet با استفاده از کیسه ابزار مارموست، بافت نهایی با استفاده از Substance 3D Painter و برنامه‌ریزی و جزئیات اضافی ما با استفاده از فتوشاپ انجام می‌شود. تنظیمات نهایی محیط در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد. و... 📥لینک مطلب 🆔Eitaa: @CGTools_ir 🆔Telegram :
 @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
 @CGTools.ir

👆👆👆👆👆👆
👇👇👇👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا