eitaa logo
CGTools.ir
60 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مدل سه بعدی درختان ولوم 102 MT Plant Models Volume 102 ------------------------- Plant Models Vol 102 مجموعه ای از مدل های گیاهی سه بعدی با کیفیت بالا می باشد. شامل 12 گونه، در مجموع 72 مدل تک. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_i
دوره ی آموزشی جلوه های ویژه Hero Powerup FX در هودینی و نیوک Hero Powerup FX - Houdini- Nuke VFX Course ------------------------- در این دوره 6 ساعته، نحوه ایجاد انرژی FX، انفجار، شبیه سازی پارچه و حتی ایجاد محیط و افکت های ثانویه را یاد خواهید گرفت. با استفاده از Vellum می‌توانیم حرکت پارچه را مستقیماً به تصویر بکشیم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک شبیه‌سازی دود ساده برای هدایت شنل ایجاد کنید. انرژی FX انرژی و انفجار FX از طریق ترکیبی از Pyro و POP به دست می‌آیند. با استفاده از میدان واگرایی و ایجاد میدان‌های سرعت سفارشی، می‌توانیم شبیه‌سازی‌های مستقیم را انجام دهیم. و... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_i
آموزش ساخت کوه جادویی در هودینی ونیوک Magical Rock Assembly - Houdini - Nuke VFX Course ------------------------- ما می خواهیم این دوره را با شکستن هندسه دست خود با استفاده از تکنیک های voronoi و boolean شروع کنیم. راه اندازی SOP رویه ای , پس از ایجاد قطعات شکسته شده، می‌خواهیم انیمیشن مونتاژ را کاملاً در سطح SOP تنظیم کنیم. حرکت قطعات توسط منحنی هایی تعیین می شود که می توانیم آن ها را هدایت کنیم و در زمان واقعی تغییر دهیم، بدون نیاز به شبیه سازی چیزی.بنابراین ما قصد داریم این انیمیشن مونتاژی را بدون استفاده از هیچ حل کننده ای بسازیم. و... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_i
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ساختن لیزر در هودینی و نیوک Laser Reveal - Houdini - Nuke VFX Course ------------------------- آنچه درهودینی انجام می دهید : • ما می خواهیم با ایجاد یک ویژگی رشد که محرک اصلی FX ما خواهد بود، شروع کنیم. • از این ویژگی ما قادر خواهیم بود یک شبکه VDB در حال رشد و همچنین اشعه لیزری تولید کنیم. • ما می‌خواهیم ویژگی‌های سفارشی مختلفی را تنظیم کنیم تا بعداً به سایه‌زنی کمک کنیم. • ما همچنین در جایی که لیزر هندسه را ایجاد می کند دود تولید می کنیم و همچنین یک حجم مه ساده ایجاد می کنیم تا کمی محیط را به صحنه اضافه کنیم. • جدای از هندسه کلاه ایمنی که ارائه خواهد شد، ما قصد داریم همه چیز را از ابتدا مستقیماً در داخل هودینی ایجاد کنیم. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ساخت دنباله آتش شیطانی در هودینی و نیوک Demon Fire Trails - Houdini - Nuke VFX Course ------------------------- برخی از چیزهایی که با این دوره یاد خواهید گرفت عبارتند از: • نحوه متحرک سازی یک هندسه ایستا در امتداد یک منحنی، بدون تکیه بر شبکه های محدودیت • نحوه راه اندازی شبیه سازی ذرات و دود و بهینه سازی آنها برای نتایج سریعتر • تکنیک های پیشرفته برای فرارفت ذرات • ایجاد تغییر شکل پس از شبیه سازی با VEX. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
سیستم NM-Lab برای 3ds Max NM-Lab System for 3ds Max ------------------------- سیستم NM-Lab قدرتمندترین ابزار برای ایجاد محیط های سه بعدی واقع گرایانه در 3ds Max است. پراکندگی بسته جنگلی. برای کرونا و ویری و اسکن سه بعدی بافت ها از مزایای آن می باشد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مدل سه بعدی درختان ولوم 103 MT Plant Models Volume103 ------------------------- Plant Models Vol 103 مجموعه ای از مدل های گیاهی سه بعدی با کیفیت بالا می باشد. شامل 12 گونه، در مجموع 75 مدل تک. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش مدل سازی پایه ای تپانچه Basic Pistol Modelling ------------------------- در این ویدیو من روند ایجاد یک طرح پایه اسلحه دستی درAutodesk Maya را بررسی خواهم کرد. این یک آموزش گام به گام نیست، بلکه ویدیویی است که ایجاد اسلحه را از ابتدا تا تکمیل مش به اشتراک می‌گذارد. فقط از ابزارهای پیش فرض استفاده می شود و مراحل را می توان به راحتی به بسته 3 بعدی شخصی شما تبدیل کرد. در این آموزش دریافت خواهید کرد: • فیلم Full HD 1080p • مدل سه بعدی محصول نهایی با فرمت FBX. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ساخت بازی آماده Ar-15 Weapon در Blender 3D Game Ready Ar-15 Weapon Course ------------------------- در این دوره روش های ایجاد یک بازی آماده بهینه AR-15 در Blender 3D به شما نشان داده می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فرآیندهای استفاده از مرجع، ساخت مدل، تغییر شکل دادن، پختن جزئیات و بافت را طی کنید. در این دوره، افزونه های Boxcutter و Hard Ops و همچنین چند افزونه دیگر استفاده می شود، اما 100٪ برای دنبال کردن دوره لازم نیست! روش های دیگر دستیابی به نتیجه نهایی نیز نشان داده خواهد شد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره نهایی ساخت اسلحه Ultimate Weapons Masterclass ------------------------- سفری را برای تبدیل شدن به یک هنرمند حرفه ای بازی در Masterclas Ultimate Weapons آغاز کنید! یاد بگیرید که چگونه با استفاده از تکنیک های استاندارد صنعت، یک سلاح حرفه ای AAA بسازید. هنر بازی خود را به سطح بعدی ببرید و یک اسلحه را برای نمونه کار خود بسازید. بیاموزید که چگونه یک هنرمند حرفه‌ای AAA هنگام ساخت سلاح‌های پیشرفته برای بازی‌ها کار می‌کند. اشکال پیچیده سطوح سخت را در 3ds max ایجاد کنید، اشیا را با استفاده از Zbrush به high poly تبدیل کنید، UVهای بهینه بسازید، در مورد پخت بافت و ایجاد بافت در Substance Painter بیاموزید، و با استفاده از Marmoset Toolbag 4 رندرهای خیره کننده با کیفیت بالا ایجاد کنید. ما این مستر کلاس را به 8 هفته تقسیم کرده ایم تا ساختار خوبی را به شما ارائه دهیم. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ساخت VFX تجریه خاکستر در هودینی و نیوک Ash Disintegration - Houdini - Nuke VFX Course ------------------------- به دوره جدید هودینی: تجزیه خاکستر خوش آمدید این اثر از طریق روشی به دست می آید که اساسا لایه بندی دو شبیه سازی مختلف است که همزمان اجرا می شوند. شکستگی ما با شکستن هندسه گل رز، با استفاده از روش شکست سفارشی، که گردش کار رایج voronoi را با روش شکست بولین ترکیب می‌کند، شروع می‌کنیم. حل کننده سفارشی پس از شکستن هندسه، اولین شبیه سازی را اجرا می کنیم که روی قطعات شکسته شده ما عمل می کند و می خواهیم یک حل کننده سفارشی که این شبیه سازی را هدایت می کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد یک صاعقه خیره کننده در هودینی و نیوک Lightning Strike Destruction - Houdini - Nuke VFX Course ------------------------- به Advanced Destruction Series: Lightning Strike خوش آمدید . ایجاد زمین : • ما کل این صحنه را در هودینی از ابتدا ایجاد خواهیم کرد، شامل تمام جلوه ها، هندسه و ترکیب بندی. • ما ابتدا با ایجاد یک زمین، با استفاده از گردش کار ارتفاع شروع می کنیم. • ما قصد داریم از چندین تکنیک برش برای بدست آوردن قطعات شکسته فقط در جایی که به آنها نیاز داریم استفاده کنیم. • برای شبیه سازی ما یک بردار سفارشی ایجاد می کنیم که حرکت قطعات ما را هدایت می کند. • و سپس چند تکه سنگ کوچک ایجاد می کنیم که در بالای شبیه سازی خود اضافه می کنیم تا تنوع و واقع گرایی بیشتری اضافه کنیم. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ساخت شکستن آینه در هودینی و نیوک Mirror Dimension - Houdini - Nuke VFX Course ------------------------- ما این دوره را با ایجاد خرده های شیشه با استفاده از تکنیک شکستگی سفارشی شروع می کنیم. انیمیشن سطح sop سپس انیمیشن باز شدن پورتال را از طریق ترکیبی از گره های سطح sop ایجاد می کنیم. این تنظیم انعطاف پذیر تضمین می کند که ما کنترل مطلق بر نحوه حرکت، پخش و چرخش خرده ها در زمان واقعی و بدون تکیه بر هر نوع شبیه سازی Nebula پس از ایجاد زمین و محیط، نگاهی به یک راه بسیار ساده برای ایجاد یک ابر خواهیم انداخت و.. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فونت Romathin Romathin Font ------------------------- فونت Romathin یک فونت اسکریپت جادویی است که با دقت و با ظرافت ایجاد شده است. چه به دنبال فونت برای اینستاگرام باشید و چه به دنبال اسکریپت های خوشنویسی برای پروژه های DIY باشید، این فونت هر ایده خلاقانه ای را به یک اثر هنری واقعی تبدیل می کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد خز برای موجودات Real Time Fur Techniques : Tutorial ------------------------- در این ویدیوی آموزشی ، به آموزش ساخت ریز موی واقع‌بینانه از طریق سه تکنیک مختلف و تکمیلی می‌پردازید. تکنیک اول به ویژه برای حیوانات و شخصیت‌های دارای مو، حتی شخصیت‌های واقع‌بینانه، مناسب است. از Fibrermesh در Zbrush استفاده می‌کند که به یک شیوه خاص پخش می‌شود تا اثر زیبای مو ایجاد شود. تکنیک دوم برای قطعات کوچک‌تر یا قطعاتی که کنترل کمتری بر جهت مو نیاز دارند، مانند موهای لباس است. تکنیک سوم از کارت‌ها برای شکستن silhouette شخصیت استفاده می‌شود. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir