آموزش ارتقای دارایی های دیجیتال هودینی به سطح بعدی
Taking Houdini Digital Assets to the Next Level
----------------------------
دارایی های دیجیتال در مرکز استفاده روزمره هودینی قرار دارند. شما احتمالا HDA را ایجاد کرده اید و همچنین برخی از آنها را دانلود کرده اید. هدف این دوره تجزیه و تحلیل این است که چه چیزی یک HDA خوب را ایجاد می کند و چگونه می توانید از این مفاهیم برای ایجاد دارایی های دیجیتال قوی تر استفاده کنید. به عنوان ادامه HOU140 - Houdini FX Tool Building Foundation، این دوره متوسط، دانش اولیه هودینی و نحوه عملکرد HDA را در نظر می گیرد.کل دوره حول یک سناریوی تولید واقع گرایانه می چرخد که شامل ایجاد یک دارایی دیجیتال برای ایجاد کاشی های سقف بر روی ساختمان های مختلف است. اولین کلاسها به ایجاد رابط کاربری میپردازند و تکنیکهایی را برای ساختن HDAهای کاربرپسندتر ارائه میکنند. کلاسهای بعدی توسعه را با بهبود عملکرد و زمانهای تکرار HDA و همچنین بهترین روشها برای سازماندهی داخلی HDA، اعتبارسنجی ویژگیهای ورودی و انجام بررسیهای خطا، مستندسازی و اشکالزدایی ادامه خواهند داد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#دارایی
#دیجیتال
#هودینی
#Houdini
#Digital_Assets
آموزش رندر کردن ماشن برای مبتدیان در آنریل اینجین 5
Unreal Engine 5- Car Rendering for Beginners
----------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت
اصول استفاده از Automotive Render در Unreal Engine 5 را با رویکرد پروژه ای بیاموزید
اصول نورپردازی را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه ای بیاموزید
اصول اولیه انیمیشن دوربین را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه محور بیاموزید
اصول رندرینگ در موتور Unreal 5 را با رویکرد پروژه ای بیاموزید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#در_آنریل_اینجین_5
#رندر
#مبتدیان
#Unreal_Engine_5
#Rendering
#Beginners
خواستم تشکر کنم 💚 از دوستانی که به ما ارادت دارند و انرژی های قشنگشون باعث دلگرمی ماست 😍🤩
آموزش فیلمبرداری خودرو در موتور آنریل، قسمت 1
Automotive Cinematography in Unreal Engine Part 1
----------------------------
این اولین دوره از یک دوره دو قسمتی است که نحوه استفاده از Autodesk Maya و Unreal Engine 5 را برای ایجاد یک فیلم کوتاه واقعی از فورد موستانگ در محیط شهری شهری آموزش می دهد. این دوره شامل نوشتن مطالب، توسعه ظاهر، نورپردازی، فیلمبرداری مجازی و تنظیمات رندر با کیفیت بالا در Unreal Engine است.لیام یک هنرمند ارشد VFX مستقر در استرالیا است که از سال 2003 در صنعت سه بعدی فعالیت داشته است. او در 18 سال گذشته روی پروژه های مختلفی کار کرده است، از جمله اخیراً محیط های دره واقعی برای The Falcon و Winter Soldier در دیزنی پلاس، و محیطهای زمین توخالی برای Godzilla vs Kong، و همچنین کار VFX روی دیگر فیلمهای بلند و سریالهای اپیزودیک آینده.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#فیلمبرداری
#آنریل
#Automotive
#Unreal_Engine
#Cinematography
آموزش فیلمبرداری بی درنگ در آنریل اینجین 5
Real-Time Filmmaking in Unreal Engine 5
----------------------------
کارگردان، آرون سیمز، قدرت داستانگویی را در Unreal Engine 5 بررسی میکند و از شرکتکنندگان دعوت میکند تا روند کار و فرآیند UE5 خود را در پشت ساخت فیلم کوتاه برنده جایزه، THE EYE: CALANTHEK کشف کنند. این عنوان Gnomon Workshop که طیف کامل فیلمسازی UE را در بر میگیرد، همه چیز را از توسعه داستان در Unreal گرفته تا شخصیتسازی و جهانسازی، موکاپ و انیمیشن در سکانسنویس، ویرایش و فراتر از آن را پوشش میدهد.
آرون نگاهی از نزدیک به لومن میاندازد تا فرآیند نورپردازی فضای داخلی و خارجی را به همراه بهترین شیوههای خود برای نورپردازی خود شخصیتها نشان دهد. پیشبینی (previs) در موتور یک تغییر واقعی بازی است زیرا داراییها داستان را زنده میکنند و فرصتهای خلاقانه را روشن میکنند. پس از تنظیم صحنه و اصلاح داستان، ویرایش فیلم را با استفاده از آخرین تکنیک های تولید بلادرنگ UE5 گرد هم می آورد.
این کارگاه برای هنرمندانی است که دانش کاری Unreal Engine را دارند. این کارگاه به جای یک راهنما، بینشی حرفه ای در مورد کل فرآیند ایجاد محتوای UE5 می دهد. هدف این است که مشترکین از کل فرآیند لذت ببرند و با استفاده از Unreal Engine داستان های خود را بیان کنند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#فیلمبرداری
#آنریل
#Filmmaking
#Unreal_Engine
#Real_Time
آموزش ایجاد یک بازی چند نفره آنلاین با استفاده از یونیتی و سی شارپ
The Complete 2021 Unity Multiplayer Bootcamp with C
----------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت
• آموزش ایجاد یک بازی چند نفره آنلاین با استفاده از Unity و C#.
• ایجاد اسکریپت های ساده تا پیچیده برای بازی های چند نفره با استفاده از سی شارپ
• درک درستی از روند توسعه بازی به دست آورید.
• اجرای بهترین شیوه های کدنویسی برای نوشتن کد قابل نگهداری
• مهارت های حل مسئله قوی و قابل انتقال را توسعه دهید.
• مدل مشتری-سرور ساخت بازی های چند نفره آنلاین را بیاموزید.
• یاد بگیرید که بازی را در دستگاه های مختلف همگام سازی کنید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#بازی
#سی_شارپ
#یونیتی
#Unity
#Bootcamp
آموزش ایجاد مواد اصلی در آنریل اینجین
Create master materials in Unreal Engine
----------------------------
هدف از این دوره آموزش دادن به دانشآموزان است که چگونه اصول اولیه را بیاموزند و با سیستمهای سایهزن مبتنی بر Node، چه در موتور Unreal Engine و چه در سایر برنامهها یا موتورهای تکسچر نویسندگی، عادت کنند. آنها مواد و بافت هایی را برای بازی های ویدیویی در Unreal Engine ایجاد می کنند. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که مواد را به صورت مدولار ایجاد کنند و در مورد مواد پیشرفته مختلفی که از طریق تولیدات بازی های ویدیویی در صنعت استفاده می شود مانند نقاشی Vertex، Shading شاخ و برگ، سیستم های متریال منظره و سایر سایه زن های پیچیده یاد بگیرند. در پایان دوره، دانش آموزان در مورد چگونگی ایجاد انواع مختلف مواد اصلی مورد استفاده در بسیاری از تیم ها در تولید مانند؛ لوازم، محیط، شخصیتها، FX و نورپردازی/سینما
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#آنریل_اینجین
#مواد
#materials
#Unreal_Engine
آموزش ایجاد یک شهر کارتونی سه بعدی در بلندر
Create A 3D Cartoon City Easy
----------------------------
سلام به همه دینو اینجاست ، به یک دوره دیگر Blender خوش آمدید. در این دوره قصد داریم با استفاده از بلندر یک شهر سه بعدی با سبک کارتونی بسازیم.
این دوره برای مبتدیان است اما اگر کاربر حرفه ای هستید می تواند تمرین خوبی باشد و در پایان پروژه جالبی خواهید داشت که می توانید آن را در یک نمونه کار گنجانده و برای اهداف مختلف مانند انیمیشن و بازی سازی استفاده کنید.
اول از همه، ما با ایجاد یک مجموعه جدید شروع می کنیم که در آن با اضافه کردن و مدل سازی ساختمان برای شهر خود شروع می کنیم. پس از آن، یک صفحه ساده ایجاد می کنیم و کمی تغییر شکل با یک تغییر دهنده تغییر شکل می دهیم. دوم، ما یک سیستم ذرات اضافه می کنیم و تمام تنظیماتی را که برای ایجاد یک شهر سه بعدی با استفاده از مبلندر نیاز دارید به شما نشان می دهم. هنگامی که کار با ذرات تمام شد، جزئیات کوچکی را اضافه می کنیم و بعداً مواد را به ساختمان های خود اضافه می کنیم.
در پایان این دوره خواهید دید که چگونه می توان به راحتی یک شهر سه بعدی با سیستم ذرات با استفاده از بلندر ایجاد کرد. پس بیایید شروع کنیم و من شما را در اولین ویدیو می بینم.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#سه_بعدی
#بلندر
#3D_Cartoon
آموزش ترکیب کردن در نیوک برای هنرمندان سه بعدی
Nuke Compositing for 3D Artists 2019
----------------------------
Nuke Compositing برای هنرمندان سه بعدی دوره ای عالی برای کسانی است که با رندرهای سه بعدی کار می کنند. این شامل هنرمندان نورپردازی، و هنرمندان FX است که میخواهند کامپوزیت کنند و آخرین ضربهها را روی عکسها و عناصر خود بگذارند. این دوره آموزشی عالی برای هرکسی است که با تصاویر دو بعدی کار می کند، چه از خودتان فیلم بگیرید و چه بخواهید عناصر دیگری را در فیلم خود ادغام کنید، یا فقط می خواهید آخرین نکات را روی فیلم خود مانند درجه بندی، اضافه کردن شعله ها و دوربین پست قرار دهید. حرکت می کند. ما نه تنها اصول اولیه Nuke را پوشش می دهیم، بلکه بسیاری از ویژگی های قدرتمند Nuke مانند سیستم سه بعدی Nuke و سیستم ذرات Nuke را پوشش خواهیم داد. در پایان دوره، می توانید یک شات را شروع کرده و با اطمینان آن را به خط پایان ببرید. اگر تا به حال خواستید تجربه کنید که گردش کار پس از تولید یک کامپوزیتور در صنعت VFX چیست، این دوره آن گردش کار تولید را تکرار خواهد کرد. شما چشمان خود را یاد می گیرید و آموزش می دهید تا به جزئیات به همراه مهارت های سازمانی برای حفظ یک گردش کار تمیز توجه کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه زمان خود را مدیریت کنید و نقد را مدیریت کنید. دانشآموزان دوره را با اعتماد به نفس ترکیبی از یک ویژگی متحرک یا یک ویژگی لایو اکشن به پایان خواهند رساند
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Nuke
#Compositing
آموزش طراحی پویای 2
Dynamic Sketching 2
----------------------------
طراحی پایه مهمترین جنبه طراح بودن است. این کلاس به گونهای طراحی شده است که درسهایی را از طراحی پویا 1 گرفته و تمرین استفاده از آن مهارتها در طراحی در محل را در حین ایجاد مفاهیم جدید از موضوعات خاص بیشتر کند. در بیرون رفتن و یافتن مکانهای مورد نیاز برای نقاشی، کاوش بیشتری از سوی دانشآموز انجام خواهد شد. در مقایسه با کلاس قبلی Dynamic Sketching 1، این حجم کار سنگینتر و آموزش فشردهتر است. دانش آموز باید برای کار در این کلاس آماده باشد. ترجیح داده می شود که دانش آموزان سایتی را برای طراحی در محل مرتبط با موضوع هفتگی به جای ترسیم از مرجع پیدا کنند.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
#فتوشاپ
#Dynamic_Sketching
آموزش اصول طراحی داخلی
Unreal Engine 5 and Blender 3D: Architecture Visualization
----------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت
اصول استفاده از طراحی داخلی در Unreal Engine 5 را با رویکرد پروژه محور بیاموزید
اصول استفاده از Architecture Visualization در Unreal Engine 5 را با رویکرد پروژه محور بیاموزید
اصول نورپردازی را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه ای بیاموزید
اصول اولیه دوربین ها را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه ای بیاموزید
اصول رندرینگ در موتور Unreal 5 را با رویکرد پروژه ای بیاموزید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی_داخلی
#Architecture
#Unreal_Engine_5
#Blender_3D
آموزش کامل پایپ لاین رندر جهانی در یونیتی
A Complete Guide to Unity's Universal Render Pipeline
----------------------------
آنچه یاد خواهید گرفت
نحوه راه اندازی پروژه Unity URP را بیاموزید
با نحوه تبدیل پروژه Built-in Render Pipeline به URP آشنا شوید
هنگام استفاده از URP با نور و سایه ها آشنا شوید
استفاده و ایجاد ویژگی های رندرر را بیاموزید
در مورد پردازش پست با استفاده از URP بیاموزید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پایپ_لاین
#Unity_s_Universal
آموزش ساخت شخصیت برای بازی با بلندر
Game Ready Character In Blender
----------------------------
این یک دوره کامل 10 ساعته روایت شده است که روند کامل ایجاد یک شخصیت آماده بازی در Blender را پوشش می دهد. این دوره شما را در کل فرآیند از مجسمه سازی تا ریگینگ و تا انیمیشن و وارد کردن آن به موتور بازی می برد.مشمول:
بیش از 10 ساعت آموزش روایت شده. (در زمان واقعی)
14 قسمت (از مجسمه سازی تا موتور بازی)
نرم افزار مورد استفاده:
بلندر 3.4
آنریل اینجین
فتوشاپ 2021
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#ساخت_شخصیت
#بازی
#بلندر
#Character_In_Blender
آموزش ایجاد ارتفاعات دو بعدی و سه بعدی در اتو کد
AutoCAD- 2D - 3D Elevations
----------------------------
برای ایجاد ارتفاعات حرفه ای دو بعدی و سه بعدی، طرح های خود را تقویت و تأکید کنید. این دوره نحوه استفاده از اتوکد را برای تنظیم پلانهای دقیق، اصلاح طرحبندیها، تنظیم نمایپورتها، افزودن ارتفاعات دو بعدی و توسعه ارتفاعات سهبعدی نشان میدهد. به Shaun Bryant بپیوندید تا شما را با نحوه سفارشی کردن لایه ها، دریچه ها، پس زمینه ها، حاشیه نویسی ها، فضاهای مدل و موارد دیگر آشنا کند.موضوعات عبارتند از:
طراحی ارتفاعات
راه اندازی نقشه ها و خطوط ساخت و ساز
جداسازی ارتفاعات
راه اندازی لایه های ارتفاعی
کار با دریچه
اعمال رنگ های پس زمینه
و....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#سه_بعدی_در_اتو_کد
#ارتفاعات
#3D_Elevations
#AutoCAD
آموزش جامع وی ری در تردی مکس
V-Ray 5 Masterclass-Your Complete Guide to V-Ray for 3ds Max
----------------------------
این 983 دقیقه است، بیش از 16 ساعت ویدیوهای درخواستی در 97 درس، همه چیز را در مورد V-Ray برای 3ds Max، از جمله نورپردازی، مواد، دوربین ها، رندر و غیره پوشش می دهد.هر دقیقه از هر ویدیو برنامه ریزی شده و برای آن فکر شده است، شما کیفیت درجه یک را که از MographPlus انتظار داشتید را دریافت می کنید.فصل 1: مقدمه (31 دقیقه)
ما دوره را با معرفی V-Ray برای 3ds Max، جایی که ابزارها و عملکردهای مختلف V-Ray را پیدا کنید، شروع می کنیم و شما را در جریان کار کلی راهنمایی می کنیم تا کار خود را با V-Ray از بین ببرید. همانطور که در طول دوره با ACES کار می کنیم، قبل از اینکه در بخش رندر دوره به جزئیات آن برگردیم، نگاهی به نحوه راه اندازی ACES در V-Ray برای 3ds Max در اینجا می اندازیم.
و.....
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#وی_ری
#تردی_مکس
#V_Ray
#3ds_Max
#Masterclass