امروز اومدیم با آموزش های آنریل اینجین و آرنولد ببینین و لذت ببرید با کمترین هزینه از اساتید بین المللی با کارهای فوق العاده . به امید روزی که موفقیت های شما دوستان رو شاهد باشیم 👍👍👍👍
آموزش استفاده از آرنولد برای نورپردازی رندر و کامپوزیت
Use Arnold for Lighting, Rendering and Compositing
----------------------------
ر ابتدا به بررسی تئوری رنگ، ترکیب، نورپردازی، رندر و CG با ذکر ACES، Ray-tracing، PBR گردش و غیره می پردازیم. سپس به سراغ نورپردازی اولیه در مایا و آرنولد، مبانی سایه زدن و ترکیب بندی Nuke می رویم. . بنابراین، با این کار، دانش مناسبی از الزامات هنری و فنی یک هنرمند نورپردازی خواهید داشت. بنابراین، میتوانیم با سخنرانیهای پیچیدهتری ادامه دهیم، جایی که میتوانید از آنچه قبلاً آموختهاید استفاده کنید. مانند چندین راه اندازی نورپردازی داخلی و خارجی که در آن نورپردازی خود را با تصویر مرجع مطابقت می دهیم، مانند فرآیند توسعه ظاهر صنعت. همچنین، ایجاد ترکیب صحنه های روشن، همچنین. ایجاد چند اتمسفر زیبا، حجم، FX-es به صورت سه بعدی و در عبارت پست.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Arnold
آموزش ساخت بازی کلون دوم در آنریل اینجین
How To Make A Doom Clone In Unreal Engine 5
----------------------------
آنچه خواهید آموخت :
1- با نحوه ایجاد یک FPS قدیمی مدرسه قدیمی مانند بازی کلاسیک DOOM در Unreal Engine 5 آشنا شوید
2- نحوه ساخت سلاح های FPS ما در مورد نحوه ایجاد سلاح های مختلف از جمله: تپانچه، مینی تفنگ، موشک انداز و موارد دیگر صحبت خواهیم کرد.
3- نحوه ایجاد رابط کاربری ما به نحوه ساخت بازی روی صفحه نمایش، HUD های پخش کننده، منوهای اصلی و موارد دیگر خواهیم پرداخت.
4- چگونه می توانیم بازیگرانی مانند بشکه های انفجاری، درهای کشویی، درهایی که نیاز به کارت های کلیدی دارند، گدازه ها و موارد دیگر را در جهان بسازیم.
5- چگونه با استفاده از درخت های رفتاری A.I پویا ایجاد کنیم
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine_5
آموزش انیمیشن رویه ای انسان در آنریل اینجین
Procedural animation for humans in Unreal Engine 5
----------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت
1- مبانی انیمیشن رویه ای
2- نحوه ایجاد یک چرخه پیاده روی و دویدن کاملا رویه ای
3- چگونه انیمیشن های خود را تجزیه و تحلیل و به صورت تدریجی بهبود بخشید
4- نحوه ایجاد عملکرد سفارشی در ریگ کنترل
5- چگونه هر عنصر از انیمیشن خود را از طریق منطق و متغیرها کنترل کنید
6- نحوه استفاده از IK برای قرار دادن واقعی پا
نحوه پیش بینی قدم های بازیکن بر اساس محیط
چگونه یکپارچه بین زوایای مختلف حرکت ترکیب شود
7- چگونه یک چرخه-زمان پویا ایجاد کنیم که با سرعت های مختلف سازگار شود
8- چگونه یک سیستم انیمیشن انسانی طبیعی و روان ایجاد کنیم
9- نحوه ایجاد سیستمی که می تواند برای سبک های مختلف حرکت شخصیت ها تغییر یابد
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine_5
May 11