" زیباترین خنده ها نیز از برای توست ؛
و من برای شوخ طبع بودن تلاش خواهم کرد ، البته تا کنون بسیار شنیدم که میتوانم برای واقعی بامزه باشم ؛ اما تو ، با ادمیان متفاوتی ، پس من نیز باید متفاوت شوخ طبع باشم . احساس میکنم که اینها ، کلماتی که مینویسم خنده دار اند ، نه ؟ البته بزرگترین خواسته ام هم این است که بتوانم تو را بخندانم . و سپس به دیگران بگویم " تمام عمرم هم هدر نرفت . چرا که توانستم گاهی او را بخندانم . "
سلام قشنگا یه سر به اینجا میزنید؟ شاید خوشتون اومد موندگار شدید
https://eitaa.com/joinchat/2480342656C000aab70a1