به چه چیز انقدر وابسته شدم ؟
به چشمانت که مرا نگاه نمیکنند ؟
یا قلبت که مال من نیست ...؟
کافه نادری.
چشمها، جایی که حرفهای نگفته پناه میگیرند...🌱
چشمها روایتگرند؛
نه از جنس واژه، نه از جنس صدا... 🔇
از جنسی تاریک و بیدفاع،
که درد را بیفریاد فریاد میزنند.
گاهی درخشششان، شعریست
که از دل شب به لبهای خاموش رسیده؛ 🌌
و گاهی، سیاهیشان قبریست برای آرزوهایی که نگفته مُردند..
نگاه اگر واقعی باشد، نقابها را میدرد. 🎭
چشم اگر چشم باشد، افشا میکند آنچه را لبها تاب گفتنش را ندارند. 🌱
|