گر بگویند عاشقان این بوسه بی دین ات کند ،
من تو را میبوسم و از ریشه کافر میشوم .
تولدت مبارک رفیقِ کمنظیرم 🎇
تو فقط یه آدم نیستی که به دنیا اومدی،
تو یه اتفاقی بودی که افتادی وسطِ زندگیِ من،
و همهچی از اون لحظه یهکم بهتر شد...
بودنت یه حس عجیبه،
یه ترکیب از رفاقت، آرامش، مسخرهبازی و عمق.
از اونایی که نه میشه توضیحش داد،
نه میشه فراموشش کرد.
تو از اون رفیقایی هستی که حتی اگه صداش نیاد، حسش میاد…
یه حس امن، یه حس خالص…
انگار یه گوشه از جهان به اندازهی بودنِ تو، خوب مونده.
امیدوارم امسال،
لحظههات پر باشه از خندههای بیدلیل،
آرزوهایی که یکییکی تیک میخورن،
و آدمایی که قدرِ قلبتو بدونن.
تولدت مبارک ای اتفاق قشنگِ زندگیم 🌌🕊️
🖤🎂🎈💫🧁🌙🫶🩵🍃🌷📎🧸
تولدت مبارک عشق من با یروز تاخیر :)
Selin.mn