کافه نادری.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xt037u&btn=ژئوسمین
https://eitaa.com/boybaron/384
میگم فقط یه نفر ادمینه یا چند نفرین؟
.....
چند تا ادمینیم
کافه نادری.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xt037u&btn=ژئوسمین
دوزِت داروم
....
ممنون 😂 قربونت
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خون مانده هنوز در رگَم چند
خون گریه کُنم به دردِ ایران!
#بهرام_بیضایی
یارب تو عزیزان وطن یاری کن
از پیر و جوان آن نگهداری کن
پایان بده این جنگ به نفعِ ایران
از کشور ما رفع گرفتاری کن🥺
تا زمانى كه ناخودآگاه را خودآگاه نكنيد ، ناخودآگاه زندگى شما را هدايت خواهد كرد و شما آن را سرنوشت خواهيد ناميد .
-
احمقانه است فکر میکنیم خداوند فقط وقتی صدای افکارمان را میشنود که او را به اسم صدا میزنیم ، نه وقتی که مشغول افکار پلید روزمرهمان هستیم !
اگر وقتی تنها هستید حوصلهتان سر میرود ، پس در معاشرت با خودتان آدم بدی هستید !!🤌