مشکل انسان این است که دوام می آورد و دوباره به سوی رنج هایی باز میگردد که از آنها گریخته است .
گاهی بی اعتنایی نشانه نبود احساس نیست ، بلکه نقابی است بر احساسی که بیش از حد بوده .
دو قشر از مردم همیشه بدبخت هستند ؛ یکی آنهایی که حرف هیچکس را گوش نمیدهند و دیگری آنها که به حرف همه گوش میدهند !
کاش میشد به انتخاب ِ خودت از بعضی خوابات بیدار نشی و توی ِ همون خوابت زندگیت رو ادامه بدی .
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .