کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
کافه نادری.
گمشده ام ...
روزها رفتند و من دیگر
خود نمیدانم کدامینم
آن منِ سر سختِ مغرورم؟
یا منِ مغلوبِ دیرینم؟
بله دوست عزیز حق با شماست!
مشکل از من بود که بیشتر از لیاقتت برات وقت گذاشتم . .
از آدم رک و راست نترس ، از اون آسیبی بهت نمیرسه ؛ از آدمی که خودشو اون چیزی که نیست نشون میده دوری کن !
آدما که خیالشون از بودنتون راحت میشه
هرکاری دلشون میخواد میکنن تا شما رو از بودن پشیمون کنن !
زندگی برایمان هیچ نشانه آماده ای نمی گذارد ؛ طوفان می آید و برعکس ِچیزی که فکر میکنیم پایان فروپاشی نیست ، بلکه فرصتی است تا در مسیر زندگی ، حقیقت ، عشق ، زیبایی و شادی را کشف کنیم .
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .