کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هدایت شده از چَشمـــٰانـش
به اخمت خستگی در میرود، لبخند لازم نیست
کنار سینی چای تو اصلا قند لازم نیست..
همیشه میترسیدم کسانی را که دوست دارم یک روزی از دست بدهم اما باید از خودم بپرسم آیا کسی هم هست بترسد از اینکه من را یک روز از دست بدهد؟
اکثر آدمای مهربون و راستگو خیلی زود عاشق میشن، خیلی زود احساساتشون رو بروز میدن، خیلی راحت میگن دوستت دارم، خیلی دیر دل میکنن، خیلی دیر تنهات میزارن، ولی وقتی زخمی بشن ساکت میشن و چیزی نمیگن، خیلی راحت میرن و دیگه هیچوقت برنمیگردن.