کافه نادری.
از حسرت یک آدم تنها چه بگویم؟ دلتنگ صدای توام اما چه بگویم؟
بیهوده به دنبال تو در کوچه دویدم
گیرم که رسیدم به تو، حالا چه بگویم؟
هدایت شده از [ اِلــتیامـ ]
__