کافه نادری.
از حسرت یک آدم تنها چه بگویم؟ دلتنگ صدای توام اما چه بگویم؟
بیهوده به دنبال تو در کوچه دویدم
گیرم که رسیدم به تو، حالا چه بگویم؟
هدایت شده از [ اِلــتیامـ ]
__
اما در انتها انسان برای زندگی کردن شجاعت بیشتری احتیاج دارد تا کشتنِ خود.
-آلبرکامو.
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .