کافه نادری.
از حسرت یک آدم تنها چه بگویم؟ دلتنگ صدای توام اما چه بگویم؟
بیهوده به دنبال تو در کوچه دویدم
گیرم که رسیدم به تو، حالا چه بگویم؟
هدایت شده از [ اِلــتیامـ ]
__
اما در انتها انسان برای زندگی کردن شجاعت بیشتری احتیاج دارد تا کشتنِ خود.
-آلبرکامو.
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم ، شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم ؛ اما روزی برای کامل کردن نقاشیمان دنبال هم خواهیم گشت ! به شرطی که نتراشیم همدیگر را تا حد نابودی .