اما در انتها انسان برای زندگی کردن شجاعت بیشتری احتیاج دارد تا کشتنِ خود.
-آلبرکامو.
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم ، شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم ؛ اما روزی برای کامل کردن نقاشیمان دنبال هم خواهیم گشت ! به شرطی که نتراشیم همدیگر را تا حد نابودی .
از ما هیچ چیز باقی نمی ماند
جز خاطراتی که در آن
دلیلِ حالِ خوبِ دیگری بوده ایم.
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .