کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته می کند ! هر داغی روزی سرد میشود ولی هیچ پخته اى ديگر خام نميشود .
-
کافه نادری.
ناز چشمان تورا شعر کنمدر دل شب
تا که مهتاب ننازد به جمالش هر شب👀🤍 ...!️
کافه نادری.
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
هیچ قراری، قشنگتر از قفل شدن دستا نیست . . .
"از زبان شخصی که در زندگی همیشه جنگیده است"
من همیشه برای زندگی جنگیده ام...
برای امید ، برای آرامش ، برای لبخندی که شاید روزی برگردد.
اما این روزها ، انگار روحم زیرِ بارِ خستگی خم شده است. در رگ هایم اندوه جریان دارد و تمام نمیشود.
سخت است کنارِ کسانی نفس کشیدن که دوستشان داری،اما هیچوقت دغدغه هایت را نمیفهمند .
من به آرامش نیاز دارم...
به اطمینان از فردا،به باوری که«بگوید همه چیز درست میشود.»
آنقدر از استرسِ فردا و فرداها ترسیده ام که احساس میکنم پیر شده ام.خسته ام از تلاش هایی که بی نتیجه ماندند ، از روزهایی که غم در من ریشه دواند.
از فکر کردن به اشتباهاتی که دیگر راه بازگشتی ندارند.
خسته ام از صداهای بلند ، از قضاوت ها از سرزنش شدن .
گاهی فقط دلم سکوت میخواهد در آغوشِ آرامشی که هنوز پیدایش نکرده ام..
اما هنوز اُمید دارم،چون گاهی خسته بودن هم بخشی از مسیرِ قوی ماندن است.