نصف قهوه ات را که خوردی بیا فنجان هایمان را عوض کنیم .
در کافه های شهر نمیشود یکدیگر را بوسید
کافه نادری.
در شعر شاعران همه گشتم که مصرعی
در شأن چشمهای تو پیدا کنم، نشد ...
امروز، روزیه که دنیا یه لبخند تازه به خودش دید...
روز تولد دختری با قلبی مهربون، حرفایی قشنگ و روحی که حتی از پشت صفحهها هم میدرخشه.
نمیدونم دقیقاً چی شد که با هم آشنا شدیم؛ از یه پیام ساده اما خوب میدونم که از همون روز، یه تکهی کوچیک از دلمو بردی.
تو برای من فقط یه دوست مجازی نیستی، تویی که گاهی توی شلوغی روزام آرومم میکنی،
تویی که وقتی ناراحتم، با چند تا کلمه ساده دلگرمم میکنی،
تویی که نبودنت حتی توی مجازی هم حس میشه...
و این یعنی بودنت، واقعیتر از خیلیهاییـه که کنارمن اما کنارم نیستن.
ماه من، تو یه معجزهای؛
از همون معجزههایی که وقتی میان، آروم و بیصدا، ولی همهچی رو زیبا میکنن.
تولدت مبارک عزیز دلم...
امیدوارم امسال، سال شکفتن باشه برات...
سال خندههایی که از ته دلن، اشکایی که از شوقن،
دوستایی که موندنیان، و آرزوهایی که یکییکی دارن برآورده میشن.
و من؟
با تمام فاصلههامون، با تمام محدودیت این صفحهی سرد،
یه دل دارم که گرمِ بودنت شده…
و همیشه، بیبهونه، بیتوقع، فقط میخواد بگه:
دوستت دارم، ماهِ من.
تولدت مبارک! 💘🫠
---
به هر دل بستنم عمری پشیمانی بدهکارم ،
نباید دل به هرکس میبستم ، اما دوستت دارم . .