هدایت شده از کافه نادری.
اما اگر کسی بتواند در من چیزی را ببیند که نشانش نمی دهم ، در من چیزی پیدا می کند که فقط و فقط برای اوست .
قشنگ ترین حس دنیا، این نیست که کسی دوستت داشته باشه، اینه که در کنارش احساس «کافی بودن» کنی، اینکه لازم نیست نقش بازی کنی، خوشحالتر، زیباتر، قویتر، یا متفاوتتر باشی! وقتی میفهمی میتونی همونی که هستی باشی با همهی ضعف ها، اشتباهها، بیحوصلگیها، و باز هم «دوست داشتنی» بمونی ...!
هیچوقت به انتقام فکر نمیکنم ؛ چون میوه خراب خودش یه روزی از شاخه میوفته بدون اینکه دستی بهش بخوره ، همه چی بوقتش !
عصبانیت یعنی تنبیه خود به خاطر اشتباه دیگران ؛ کینه یعنی خوردن زهر برای کشتن دیگران .
تا وقتی جهل حاکم بر اندیشهی آدمیان است ، بتها تغییر میکنند اما بتپرستی همچنان ادامه دارد !!
هدایت شده از مَـــــــــــــه
از اونی که دستاتونو محکم فشار میداد میگفت هیچی نمیتونه مارو از هم جدا کنه چخبر؟
هنوز داره فشار میده یا فشارش افتاده؟